Agencija Futura DDB i McDonald’s trap muzikom osvojili generaciju Z

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Feb.2022, 12:12

Agencija Futura DDB i McDonald’s trap muzikom osvojili generaciju Z

McDonald’s i marketinška agencija Futura DDB novom kampanjom 1+1 napravili su odmak od uobičajenog i pokazali razumevanje McDonald’s-ove uvek verne ciljne grupe – tinejdžera. A da je muzika najbolji način komunikacije s generacijom Z, prepoznao je kreativni direktor Future DDB Drago Mlakar.

Kampanja leži na trap pesmi Davida Vurdelje, široj javnosti poznatog Babyja Dooksa iz Bolesne braće, a upotpunio ju je video spot atraktivne koreografije i neuobičajenih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kostima koji artistički podsećaju na krompiriće, burgere i wrap. Spot je režirala talentovana hrvatska filmska direktorica Marcella Zanki koja u svom radu, pa tako i ovom spotu, naglasak stavlja na snaže vizualne elemente s umetničkom podlogom. O uspešnosti kampanje govori podatak da spot za dve nedelje prikazivanja ima više od 530.000 pregleda što je nadmašilo i sve dosadašnje najbolje McDonald’sove video spotove.

Drago Mlakar, kreativni direktor agencije Futura DDB izjavo je kako je izazov bio jasan, a to je napraviti TVC kampanju za ciljnu grupu koja primarno ne gleda TV i dodao: „Napravili smo video spot koji se može gledati i slušati više puta, a sve s ciljem pozivanja tinejdžera na skeniranje QR koda koji ih iz dana u dan nagrađuje. Spot je bio primećen, voljen i omražen, a što se jasno vidi iz komentara. Meni najdraži je svakako onaj koji kaže – Da se sruši kuća onome koji ga je smislio.“

Kampanja 1+1 integrirana je na svim kanalima koji dopiru do ciljne grupe. Naglasak je na online kanalima, posebno društvenim mrežama, ali i javnom prevozu, bilbord i citylight plakatima i televiziji. Skeniranjem QR koda s video spota mladi su mogli da osvoje kupon u McDonald’s aplikaciji, a njime i besplatne krompiriće.

Futura DDB integrirana je marketinška agencija koja na profesionalan i moderan način koristi, spaja i razvija digitalni i tradicionalni marketing. Osnovana je kao deo grupe Futura DDB iz Ljubljane, a iza nje stoji 20 godina uspešnog rada s klijentima uz koje je rasla, napredovala i menjala sebe i svet.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.