Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Maj.2017, 12:53 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Adria Media Group: Završen proces izlaska sa tržišta nedeljnih izdanja u Srbiji
Kompanija Adria Media Group je u cilju strateškog razvoja u sferi digitalnih medija, prodajom nedeljnika Story završila proces izlaska iz segmenta nedeljnih izdanja na tržištu u Srbiji
Taj proces započet je transformisanjem nedeljnika Lisa u mesečnik Lepa i Srećna, zatim je usledilo repozicioniranje nedeljnika Newsweek Srbija u mesečnik Newsweek Srbija, a proces je zaokružen prodajom magazina Story, čime je kompanija Adria Media Group u potpunosti izašla iz segmenta nedeljnih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << izdanja u Srbiji.
Adria Media Group će ubuduće biti usmerena ka ekspanziji i razvoju na polju digitalnih medija u čemu je već duže vreme neprikosnoveni lider u regionu, sa 26 digitalnih izdanja i više od 24 miliona jedinstvenih posetilaca mesečno.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...