Addiko banka – novi brend za novi početak

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Jul.2016, 09:27   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Addiko banka – novi brend za novi početak

BEOGRAD – Addiko banka je novi brend pod kojim će bivša Hypo Group Alpe Adria AG poslovati od 11. jula u Srbiji i na ostalim tržištima u regionu

Identitet novog brenda koji je otkriven odražava novu poslovnu strategiju banke, njenu jedinstvenu poziciju, ali pre svega posvećenost unapređenjima i promeni koncepta bankarstva za koji se banka zalaže, a to je praktično bankarstvo.

Addiko banka će se fokusirati na suštinu poslovanja, biće efikasna i komuniciraće jednostavno, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << pošto ova tri jasna principa oslikavaju značenje termina „praktično bankarstvo“. Banka ovim potezom želi da se posveti velikom izazovu današnjeg bankarstva, gde je tempo modernog života sve brži a ljudi žele jednostavnije proizvode, praktične i brze usluge. Addiko banka prepoznaje potrebu da bankarstvo postane bliže potrebama klijenata i to je princip na kojem će se banka dalje razvijati. U ponudi će biti manji broj proizvoda, ali će izbor odgovarajućeg proizvoda za klijenta biti jednostavniji, uz manje formulara, što će znatno ubrzati bankarsko poslovanje.

Praktično bankarstvo opisuje način na koji želimo da brend Addiko bude viđen, ono što nudimo svojim klijentima i ono što nas razlikuje od konkurencije. Želimo da budemo banka koja ispunjava obećanja na direktan, brz i efikasan način i tako čuvamo poverenje klijenata. Samo na ovaj način ćemo postati još bolji, sa željom da budemo banka prvog izbora“, rekao je Ulrih Kising, predsednik Izvršnog odbora Addiko Bank AG. „Novi brend označava pozitivnu promenu i kao takav čini suštinski deo naše poslovne strategije koja se prvenstveno fokusira na poslovanje sa stanovništvom i malim i srednjim preduzećima“, dodao je Kising.

Addiko banka teži unapređenju usluga i proizvoda, posebno u pogledu kreditiranja kao i digitalne ponude, rekao je Zoran Vojnović, predsednik Izvršnog odbora Addiko Bank a.d. Beograd. „Želimo da poboljšamo sve ključne pokazatelje poslovanja i da ponovo zauzmemo poziciju među pet najjačih bankarskih grupacija u regionu. Kroz promenu brenda mi ne menjamo samo ime i vizuelni identitet, već sprovodimo sveobuhvatnu promenu na bolje, gradeći banku na koju klijenti i zaposleni mogu da budu ponosni“, izjavio je Vojnović.

Brend Addiko je rezultat složenog procesa kreiranja brenda, u kome su učestvovale agencije Bruketa&Žinić iz Zagreba i Profet iz Londona, na osnovu ispitivanja klijenata i zaposlenih, čime je utemeljen brend koji se direktno obraća klijentima i odražava vrednosti savremenog poslovanja.

Na predstavljanju novog brenda, predsednik Izvršnog odbora Addiko Bank a.d. Beograd Zoran Vojnović je uručio donaciju atletskom timu Paraolimpijskog komiteta Srbije, u iznosu od 10.000 evra, kao podršku pripremama za Paraolimpijske igre u Rio de Žaneiru. Donaciju je primio generalni sekretar POKS-a, Bojan Jaćimović.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.