Addiko banka dobitnik dve nagrade UEPS za 2023. godinu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Dec.2023, 14:31

Addiko banka dobitnik dve nagrade UEPS za 2023. godinu

Addiko banka pokrenula je kampanju „Ne pecaj se“ sa ciljem edukacije o fišingu i različitim vrstama Internet prevara. Fišing, kao oblik prevare u digitalnom bankarstvu, postaje sve učestaliji izazov za korisnike i same banke. Addiko banka s punim uvidom u rastuću opasnost koju fišing nosi, posvećena je zaštiti svojih klijenata od ovakvih prevara.

Sa ovom kampanjom smo hteli da istupimo iz okvira standardne bankarske komunikacije i da edukujemo i podstaknemo na razmišljanje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << sve ljude koji još nisu svesni koliko je digitalni svet nemilosrdan kada su u pitanju lični podaci. Pod sloganom: “Ovo nije prevara, ovo je vežba“ hteli smo da skrenemo pažnju našim klijentima ali i opšte javnosti o opasnostima koje vrebaju iza svakog klika ali i da ih edukujemo o znakovima fišing napada, i kako da se od njih zaštite. Pokušali smo kroz različite medijske kanale da podignemo svesti o rastućem problemu fišinga i da skrenemo pažnju na to da kada nešto izgleda suviše dobro da bi bilo istinito, obično i nije istinito“, izjavila je Ivana Bogdanović, direktorka marketinga i korporativnih komunikacija Addiko banke.

U ranoj fazi kampanje, kampanja se poslužila kreativnim i atraktivnim, ali namerno nerealnim banerima na Internetu, gde je statistika pokazala da ljudi relativno lako padaju na “mamac” ovakve internet prevare. U vrlo kratkom vremenskom periodu, čak 25.600 ljudi, uglavnom starije populacije, kliknulo je na neki od banera s nerealnom ponudom. Međutim, ti klikovi nisu vodili do stvarnih prevara, već su korisnici bili preusmereni na edukativnu stranicu Addiko banke, gde su mogli da se informišu o opasnostima i prevarama na Internetu.

Kampanja se nastavlja i tokom naredne godine, jer je očigledno da tema fišinga i opasnosti na Internetu ostaje od izuzetnog značaja. Addiko banka kontinuirano radi na unapređenju svojih sistema zaštite i implementaciji najnaprednijih tehnoloških rešenja kako bi obezbedila sigurnost korisnika. Takođe, pruža podršku korisnicima kroz edukativne materijale i savete za bezbedno korišćenje bankarskih usluga.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Represent Communications osvojio pet nagrada na UEPS-ovom konkursu za godišnja priznanja

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Dec.2023

Na ceremoniji dodele nagrada, održanoj sinoć na Dorćol Platzu, Represent Communications je ponosno preuzeo dve zlatne, dve bronzane i jednu srebrnu nagradu, potvrđujući tako svoju predanost i izuzetnost u oblasti integrisanih komunikacija...„Hrabro smo ušli u integrisane komunikacije, proširili...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Apatinska pivara osvojila tri zlata i jedno srebro na UEPS-u

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Dec.2023

Tri zlata i jedno srebro svojevrsna su potvrda koliko je važno kontinuirano raditi na podizanju svesti o odgovornom konzumiranju alkohola i bezbednosti u saobraćaju...Zlatna priznanja su pripala za: odnos prema kupcima, društvenu odgovornost i humanitarni projekat – profitni sektor, za promotivnu...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.