Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Okt.2025, 12:42

ANA TKALAC VERČIČ i JELENA FIŠKUŠ: „Udžbenici iz marketinških područja (i ne samo njih) moraju biti obogaćeni praktičnim primjerima”

Najpre primite iskrene čestitke naše redakcije povodom izdavanja novog univerzitetskog udžbenika pod nazivom „Marketinška komunikacija”. Rad na bilo kom udžbeniku je i dugotrajan i težak i prestavlja pregnuće za opšte dobro. Za početak, recite nam nešto više o samom udžbeniku: koliko dugo ste radili na njemu, ko su njegovi glavni tvorci, izdavači, sponzori, koji je tiraž, broj stranica itd.
Ana Tkalac Verčič: Marketinška komunikacija je novi sveučilišni udžbenik koji je izašao u izdanju Ekonomskog fakulteta – Zagreb i HURAe. Nastao je kao rezultat želje da se na najbolji mogući način spoje teorija i praksa i da se studentima uspješno približi kako doista izgledaju najbolje domaće kampanje i agencije....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.