ALEKSANDAR JOVANOVIĆ: „Na IAA Akademiji ćete naučiti kako da mediji rade za vas i pomognu vam u ostvarivanju uspeha na tržištu“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Avg.2022, 15:41

ALEKSANDAR JOVANOVIĆ: „Na IAA Akademiji ćete naučiti kako da mediji rade za vas i pomognu vam u ostvarivanju uspeha na tržištu“

——————————————————–

Edukativni program koji ove godine po sedmi put organizuje Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (International Advertising Association, Serbian Chapter), AcademIAA, biće održan od 17.09. do 16.12.2022. Reč je o jednom od najobuhvatnijih i najbolje rangiranih edukativnih programa u globalnoj IAA mreži. Prijave traju do 15. avgusta!

Ove godine polaznici će imati priliku da čuju preko 50 predavača >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i panelista. Svaki od modula koordiniraju stručnjaci iz relevantnih oblasti koji iza sebe imaju zavidno iskustvo i izuzetne rezultate. Sadržaj je podeljen na 5 modula: Biznis (koordinator: Miloš Aleksić, Marketing Strategist, KupujemProdajem); Kreativa (koordinator: Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday); Istraživanje i analitika (koordinator: Nikola Vasiljević, Head of analytics and insights, Mad Head Games); Mediji (koordinator: Aleksandar Jovanović, Strategy & Investment Director, OMD); Digital (koordinatorka: Olja Nestov, Digital Marketing Specialist, Atlantic Grupa).

Program je namenjen mladim profesionalcima sa najviše 5 godina iskustva u struci, a preporučuje se studentima, mladim marketarima, preduzetnicima, ali pre svega – onima koji su spremni da se posvete ličnom usavršavanju.

——————————————————

Za početak, molimo vas da predstavite modul čiji ste koordinator: Koji je naziv modula, ko su predavači, koje su teme i koji su edukativni sadržaji svake od pojedinačnih tema?

– U modulu Mediji pričaćemo o tome kako komuniciramo sa potrošačima kroz medije. Medijsko okruženje je sve kompleksnije. Sa jedne strane nudi pregršt mogućnosti, a sa druge strane nas stavlja pred izazov kako odabrati najbolji put do ostvarenja cilja. Kao i u svemu što je kompleksno, bitno je razumeti osnovne elemente. Krenućemo sa upoznavanjem sa osnovnim pojmovima u medijima, specifičnostima i mogućnostima svakog medijskog kanala, a završićemo sa postavljanjem medijskih strategija u skladu sa biznis ciljevima i usklađivanjem komunikacije koja ima za cilj jačanje brenda i one koja se bavi isključivo ostvarivanjem kratkoročnih prodajnih rezultata.

Koji su glavni edukativni ciljevi modula čiji ste vi koordinator i kome je ova edukacija namenjena?

– Glavni ciljevi modula su pre svega razumevanje uloge medija u komunikaciji sa potrošačima, kao i trendova na medijskom tržištu, zatim definisanje briefa i ciljeva koje komunikacija treba da ostvari, kao i tumačenje medijskih podataka u cilju kreiranja efikasnih kampanja brenda.

Uputite poziv svim potencijalnim polaznicima, odnosno preporučite ovogodišnju IAA Akademiju

– Ako ste u industriji marketinskih komunikacija ili ste zainteresovani za karijeru u ovom polju, imaćete mogućnost da učite od ljudi koji se ovim poslom svakodnevno uspešno bave. Otvorićemo neke od najaktuelnijih tema u komunikaciji sa potrošačima i diskutovati o profesionalnim izazovima za koje često ne postoji samo jedno rešenje. Pomoćićemo vam da sagledate ceo proces komunikacije sa potrošačima, od pisanja brifa do evaluacije kampanja. Naučićete kako da mediji rade za vas i pomognu vam u ostvarivanju uspeha na tržištu. Kako vam ovo zvuči?

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.