90. rođendan magazina Ad Age

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Jan.2020, 13:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

90. rođendan magazina Ad Age

Magazin je nastao tokom Velike ekonomske krize, u trenutku kada je potrošnja stanovništva pala za 41%. Međutim, po drugim faktorima trenutak je bio povoljan, kao npr. uspon radija. To je ujedno i najupečatljivija reklamna priča 1930-ih. Oglašivači su vrlo lako mogli da stignu do kupaca u celoj zemlji. 1929. godine dve radio mreže u SAD-u ostvarile su ukupan prihod od 18,7 miliona dolara. Do 1939. godine, prihod je porastao na oko 80 miliona dolara, prema Ad Age-ovim sopstvenim podacima. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

Advertising Age koji je 2017. godine promenio ime u Ad Age, nije prva publikacija koja je bila posvećena marketingu roba i usluga. Tu su bili Printers’ Ink i Advertising & Selling, međutim misija magazina Advertising Age je bila da prodre dublje u tu oblast.

Danas se u magazinu Ad Age mogu naći vesti iz oblasti marketinga, oglašavanja, o agencijama, medijima, raznim analizama i istaživanima, o opštem razvoju koji utiču na marketing a samim tim i na reklamiranje.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.