7 evropskih fotografa obeležavaju 7 decenija kompanije Sony kroz objektiv fotoaparata iz a7 serije

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2016, 11:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

7 evropskih fotografa obeležavaju 7 decenija kompanije Sony kroz objektiv fotoaparata iz a7 serije

Povodom početka proslavljanja 70. godišnjice kompanije Sony, sedam renomiranih fotografa posetili su domovinu čuvenog brenda sa misijom da upoznaju duh Japana i steknu bolje razumevanje uticaja koji su oblikovali kompaniju do današnjeg dana

Vuthear Kam(VuThearaKham, Francuska), Den Rubin (Dan Rubin, UK), Una Baros (Ana Barros, Austrija/ Portugal), Mihael Šulc (MichaelSchulz, Nemačka), Marko Gađo (MarcoGaggio, Italija), Kristina N. Anderson (ChristinaN.Anderson, Danska) i Bobi Anvar >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << (BobbyAnwar, Danska/ Švedska) otkrivalisu sedam ključnih vrednosti kompanije Sony i zabeležili ih fotoaparatima punog formata iz α7 serije. Njihove impresivne fotografije mogu se videti na društvenoj mreži Instagram pod heštegom#ase7ens. Kompanija Sony će tokom 2016. godine objavljivati ove slike uzintervjue i video zapise fotografa na blogu i YouTube kanalima, sa fokusom na različite vrednosti i temelje svakog meseca.

Prva serija fotografijase oslanja na japansku pop kulturu i muziku kako bi predstavila energiju i uzbuđenje koji prate mnogobrojne inovacije kojima je kompanija Sony definisala tržište tokom prethodnih sedam decenija. Umetnost i preciznost koji odlikuju proces proizvodnje svakog Sony uređaja predstavljeni su na fotografijama antičke veštine samurajskog mačevanja. Kako bi bolje razumeli bušido kodeks, samurajsku životnu filozofiju koja simbolišestrast i čast, ekipa fotografa upoznala jei moderne japanske ratnike.

Autori su istraživali i princip savršene jednostavnosti, koji prikazuje kako se japanska kultura i običaji ogledaju u dizajnu uređaja, od objektiva i senzora, preko televizora, do audio uređaja koji pružaju savršen zvuk. Tehnička izvrsnost kompanije Sony predstavljena je oštrim, jasnim slikama inovativnog saobraćajnog sistema u Tokiju, dok je vrednost pružanja lepote oličena u fotografijama legendarnog trešnjinog cveta.

Osim istraživanja klasičnih uticaja, fotografi su imali zadatak i da inspirativnom serijom fotografija predstave budućnost, pa su se tom prilikom susreli sa nekima od tehnološki najnaprednijih robota na svetu.

Video snimak koji predstavlja neke od najboljih trenutaka sa njihovog puta možete pogledati ovde



O kompaniji Sony:

Sony je vodeći svetski proizvođač u oblasti audio, video, gejmerske, komunikacione, informacione i tehnologije snimanja, kako za potrošačko, tako i za profesionalno tržište. Svojim poslovanjem u muzici, filmovima, kompjuterskim igricama i na Internetu, Sony ima jedinstvenu poziciju koja omogućava da bude lider na svetskom tržištu elektronike i zabave. U fiskalnoj godini do 31. marta 2015. Sony je uspeo da ostvari konsolidovani godišnji promet od približno 68 milijardi dolara. Sony globalni veb sajt:

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.