
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Dec.2016, 10:07 (ažurirano 02.Apr.2020.)
7 UEPS priznanja za kampanje GRAND PROM
I ove godine kampanje Grand Prom kompanije našle su se među najboljim marketinškim kampanjama u 2016. godini, osvojivši 7 priznanja na preksinoć održanoj svečanosti najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja, UEPS-a, koje je obeležilo 56 godina postojanja
Grand Prom, kao deo strateškog područja kafa Atlantic Grupe, osvojio je 7 nagrada, od kojih jednu zlatnuza kampanju Grand Black ‘n’ Easy Amsterdam Trip (agencija Idea Plus Communications) u kategoriji internet marketing >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kampanja,tri srebrna priznanja: Barcaffe za sajamski nastup na Coffee Festu (Idea Plus Communications), Grand Aroma za poklon set u kategoriji ambalaža proizvoda i industrijski dizajn (agencija Srebrn Tuš) i Grand kafa Gold – Novogodišnja kampanja u kategoriji promotivna integrisana kampanja za bezalkoholna pića (agencija FCB Afirma). Kompanija je dobila i tri bronzana priznanja: Grand kafa Gold u kategoriji ukupno internet prisustvo (FCB Afirma), Grand kafa Gold – Dan komšija mikro sajt (FCB Afirma) u kategoriji priznanje za web sajt – internet lokaciju i Grand Aroma za projekat Noć Arome (Srebrn Tuš) u kategoriji priznanje za internet element i aplikaciju.
„Svaki postignut uspeh ujedno predstavlja novi izazov. Da bi se održao kvalitet rada i postugli rezultati potrebni su vam ljudi koji su više od poslovnih saradnka. To su ljudi koji dobro poznaju nas i naše brendove. Ponosni smo što su se naše zajedničke ideje i ove godine našle u samom vrhu marketinške struke“ – izjavio je Andrej Bele, generalni direktor za strateško područje
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...