Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Nov.2019, 16:07 (ažurirano 02.Apr.2020.)
30 sekundi reklame na Super Bowl-u 5,6 miliona dolara
Za 2020. godinu oglašivači za dva oglasa u trajanju od 30 sekundi platiće po 5,5 miliona dolara, a oni koji kupuju samo jedan oglas od 30 sekundi plaćaju 5,6 miliona dolara – obe su rekordne cene.
Zamenik predsednika za prodaju u Fox Sports, Seth Winter, je rekao da postoji 25 potencijalnih kupaca za kupovinu preostalih 17 reklama i rekao je da bi cena mogla da poraste. Istakao je da nisu razgovarali o tome da cena premaši 6 miliona dolara.
Cene reklama na Super Bowl-u >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << rastu poslednjih desetak godina. Na primer, prosečna cena reklame u 2010. godini iznosila je 3 miliona dolara, 2014. godine već je bila na 4,2 miliona, da bi 2017. godine po prvi put prešla cifru od 5 miliona dolara za 30 sekundi reklame.
Izvor: Bloomberg
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...