30 sekundi reklame na Super Bowl-u 5,6 miliona dolara

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Nov.2019, 16:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

30 sekundi reklame na Super Bowl-u 5,6 miliona dolara

Za 2020. godinu oglašivači za dva oglasa u trajanju od 30 sekundi platiće po 5,5 miliona dolara, a oni koji kupuju samo jedan oglas od 30 sekundi plaćaju 5,6 miliona dolara – obe su rekordne cene.

Zamenik predsednika za prodaju u Fox Sports, Seth Winter, je rekao da postoji 25 potencijalnih kupaca za kupovinu preostalih 17 reklama i rekao je da bi cena mogla da poraste. Istakao je da nisu razgovarali o tome da cena premaši 6 miliona dolara.

Cene reklama na Super Bowl-u >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << rastu poslednjih desetak godina. Na primer, prosečna cena reklame u 2010. godini iznosila je 3 miliona dolara, 2014. godine već je bila na 4,2 miliona, da bi 2017. godine po prvi put prešla cifru od 5 miliona dolara za 30 sekundi reklame.

Izvor: Bloomberg

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.