
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Okt.2019, 14:19 (ažurirano 02.Apr.2020.)
26. GOLDEN DRUM počinje za nedelju dana
„Creativity 4 Change“ će biti moto svih događaja tokom dva festivalska dana, koja će biti ispunjena inspirativnim sadržajima na pozornici i van nje, zaključno sa svečanom ceremonijom, u petak, gde će biti proglašeni ovogodišnji pobednici takmičenja.
Creativity 4 Change
Kako je promena samo konstanta, kreativnost je jedan od njenih najmoćnijih pokretača. Svesni smo koliko je važno razmišljati na globalnom nivou, ali i koliko je ključno ne izgubiti >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dodir sa duhom mesta i delovati lokalno, gde sve promene zaista i počinju.
Kreativna industrija se razvila i postala mnogo više od mašine za generisanje prodaje. Sve smo svesniji svih načina na koje možemo zablistati, doprineti i odužiti se društvu. Potencijal za stvaranje razlika u svetu, pokretanjem pozitivnih promena, angažovanjem i isticanjem tema koje su na najrazličitije načine relevantne za društvo u celini, je ogroman.
Festival Golden Drum želi da inspiriše i osnaži kreativno razmišljanje i delovanje za pozitivne promene na mnogo različitih načina, podržavajući to svojim takmičarskim i kongresnim programom. Sa sloganom „Creativity 4 Change“, fokusiran je na oglašavanje za bolje sutra. Budite deo ove promene!
Program festivala
Pozvani su vodeći predavače koji nadahnjuju i osnažuju svojim primerom. Dolaze iz različitih oblasti kreativnosti, videćemo različite aspekte kreativnosti, kao i percepcije i odnose prema promenama.
Posetioci će imati priliku da slušaju predavače na Festivalu spajajući raznovrsne poglede, od filozofije jednog od najviše objavljivanih filozofa ranog 21. veka, Slavoj Žižek, do nauke, sa profesorom Bogdanom Draganskim, direktorom Neuroimaging Lab LREN na Univerzitetu u Lozani, umetničko pripovedanje, kako bi mogao da se opiše rad fotografkinje Rena Effendi i pričama ljudi koje je mogla da čuje kroz svoj rad za National Geographic.
Takođe će imati priliku da čuju Andrea Henao, generalnu direktoricu 360 Agency Berlin i 360 Agency Europe, prve održive reklamne agencije na svetu, koja promoviše isključivo održive brendove. David Szczepaniak, izvršni kreativni direktor i partner i Art direktorica u VMLY&R Poland, Evelina Vojticzkav će predstaviti projekat nagrađen sa Glass Lion, koji predstavlja živopisan primer kreativne kampanje u cilju promene kulture „Poslednje izdanje“.
Ovogodišnji festival želi da se osvrne i na „Raznolikost za Promene“; sa diskusijom na teme uključivanja LGBTKiA+ zajednice u oglašavanje, koju vodi Jason Romeyko, Serviceplan i pridružiće mu se, Julian Wiehl, VANGARDIST Magazine i Lady Bunny, multi-talentovani drag umetnik. U trenutku kada se mnogi brendovi optužuju da koriste zajednicu u marketinške svrhe, oni žele da provere da li pomažemo ili odmažemo ljudima koji se bore za svoja prava.
Festival obećava puno umrežavanja i mogućnosti za zabavu, koji su povezani sa svrhom da se naprave promene na bolje. Takođe i reciklažom, koja će biti lajt motiv žurke na otvaranju festivala u četvrtak u piranskom kafe teatru, u organizaciji brenda Coca-Cola, zvaničnog piće Golden Drum-a, a za muziku je zadužen talentovani drag umetnik i DJ, koji stiže iz SAD-a, Lady Bunny. Za one kreativne umove koji vide izazov i imaju rešenje za to kako Coca-Cola može da doprinese da se stvori svet bez otpada, Portfolio Speed Dating će pružiti priliku da pokažu svoju kreativnost, budu deo promene i da se bore za velike nagrade: 3.000 EUR (Grand Prix), 2.000 EUR (Zlato) i 1.000 EUR (Srebro).
Budući da će ovo biti drugo izdanje prvog bezgotovinskog kreativnog festivala u Evropi, uz pomoć Mastercard, ne zaboravite da ponesete svoje kartice i tako platite piće povoljnije.
Pogledajte spisak govornika i program festivala.
Najzanimljiviji podaci o takmičarskom delu
– Ove godine, po prvi put će biti dodeljena nagrada „The best of Genius Loci “, za rad sa najkarakterističnijim lokalnim duhom.
– Radovi su pristigli iz 21 marketinške mreže
– 208 agencija je poslalo svoje radove
– 37,3% prijava su poslale nezavisne agencije
– 112 nezavisnih agencija se bori za Golden Dragon Award
– Pristigle su prijave iz 26 različitih zemalja
– Kipar ima najveći rast pristiglih prijava (+ 900% više u odnosu na 2018. godinu)
– Iz Jermenije (+ 300%), Letonije (+ 160%) i Turske (+ 93,4%) je ove godine pristigao značajno veći broj prijava.
– 267 postera su poslali mladi kreativci za konkurs Young Drummers
– H. Craft je u sekciji WHAT vodeća grupa, po broju prijavljenih radova, a slede je B. Print i A. Film
– X. Engagement i Z. Social Good su u sekciji WHY vodeće grupe, po broju prijavljenih radova
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...