21. SEMPL, DŽONATAN MEKDONALD: „U zoni komfora nema mesta za magiju“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Jun.2019, 16:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

21. SEMPL, DŽONATAN MEKDONALD: „U zoni komfora nema mesta za magiju“

Kako organizatori najavljuju, događaj će ugostiti oko hiljadu trista fanova iz oblasti medija, marketinga, prodaje, odnosa s javnošću, oglašavanja i novih tehnologija. Rane prijave za učešće, gde će posetioci u društvu odličnih govornika sa izuzetnim izborom aktuelnih tema i trendova izaći iz svoje zone komfora, već su otvorene.

Jedan od centralnih predavača na SEMPL-u je konsultant i autor književnih bestselera, Britanac Džonatan Mekdonald (Jonathan MacDonald). >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Kako sam kaže, bavi se proširivanjem postojećeg načina razmišljanja: „Jedna od fascinantnih stvari u životu je da sve, što se događa, uključujući naš doživljaj realnosti, kontrolišemo načinom razmišljanja. Sve što uradimo, svaka navika koju imamo, svaki razgovor u kome učestvujemo, svaki odnos koji gradimo, svako preduzeće za koje kreiramo strategiju, sve kreće od razmišljanja. Ako shvatimo da sve kreće od načina na koji razmišljamo, onda ćemo lakše razumeti i da odande dolazi naš uspeh ili neuspeh.“

Mekdonald klijente dovodi do toga da razmišljaju na potpuno drugačiji način i time preduzeće podiže na viši nivo poslovanja. Na primerima uspešnih priča, kao što su Microsoft, Google, Heineken, IKEA i Ministry of Sound, on će učesnike konferencije podstaći da izađu iz svoje zone komfora gde, kako kaže, nema magije: „U zoni komfora nema mesta za magiju. Komfor nas hvata u klopku pa stvari uvek iznova radimo na isti način, a istovremeno očekujemo drugačije rezultate. To je ludost. Jedina mogućnost za uspeh je da se oslobodimo tih okova i da eksperimentišemo sa željom za uspehom, da testiramo, učimo i poboljšavamo.“

Šta nas još očekujena ovogodišnjem SEMPL-u, otkriva predsednica konferencije, Valerija Prevolšek: „Sviđa nam se miris mora, šum talasa i najlepši pogled na Piranski zaliv, zato ponovo pozivamo na obalu, gde nas i ove godine očekuje sjajan program. Trenutno imamo potvrđene govornike iz čak sedam zemalja, a predstavićemo trendove, koji su u žiži javnosti na svim najvećim svetskim događajima sa područja komunikacija.“

Pozivamo vas 28. i 29. novembra u Portorož, gde ćete imati priliku da otkrijete poslednje medijsko-komunikacione trendove u regionu. Rane prijave za 21. SEMPL dostupne su po ceni od 190 evra.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.