15. SEMPL: „Povedi ili odustani“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jul.2013, 17:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

15. SEMPL: „Povedi ili odustani“

ADVERTISER-SERBIA.COM / „Povedi ili odustani“ je „bondovska“ ideja vodilja jubilarnog Seminara medijskih trendova (SEMPL) koji će se održati 28. i 29. novembra 2013, u Portorožu >>>(Ključne reči: direktorka Media Poola Valerija Prevolšek; direktora i odgovorni urednik Marketing magazin Marjan Novak; Lead or let die; mediji; komunikacija; komunikacije; marketing; mediji; advertajzing; advertising; oglašavanje; reklamiranje)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Zabranjena reklama za Renault Clio jer je previše seksi i vređa žene

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jul.2013

ADVERTISER-SERBIA.COM / LONDON - Nova reklama za automobil marke Renault Clio, u kojoj se pojavljuju golišave plesačice burleske, zabranjena je jer je ocenjena kao seksistička >>>(Ključne reči: Advertising Standards Authority; ASA; reklame; reno klio; reklamiranje; oglašavanje; marketing; advertising;...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.