Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jul.2013, 17:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
15. SEMPL: „Povedi ili odustani“
ADVERTISER-SERBIA.COM / „Povedi ili odustani“ je „bondovska“ ideja vodilja jubilarnog Seminara medijskih trendova (SEMPL) koji će se održati 28. i 29. novembra 2013, u Portorožu >>>(Ključne reči: direktorka Media Poola Valerija Prevolšek; direktora i odgovorni urednik Marketing magazin Marjan Novak; Lead or let die; mediji; komunikacija; komunikacije; marketing; mediji; advertajzing; advertising; oglašavanje; reklamiranje)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Zabranjena reklama za Renault Clio jer je previše seksi i vređa žene
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jul.2013
ADVERTISER-SERBIA.COM / LONDON - Nova reklama za automobil marke Renault Clio, u kojoj se pojavljuju golišave plesačice burleske, zabranjena je jer je ocenjena kao seksistička >>>(Ključne reči: Advertising Standards Authority; ASA; reklame; reno klio; reklamiranje; oglašavanje; marketing; advertising;...