Google predstavlja Zeitgeist

Izvor: ITsvet.com, 16.Dec.2011, 18:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Google predstavlja Zeitgeist

Google je objavio Zeitgeist, pregled pojmova koji su njčešće upisivani u Google internet pretraživač tokom 2011. Godine. Istraživanje je, ove godine, osim u preko 40 zemalja širom sveta, po prvi put sprovedeno i u Srbiji. Na osnovu učestalosti pojavljivanja pretraživanih pojmova, Zeitgeist nudi jedinstven pregled glavnih i najzanimljivijih događaja i trendova u toku protekle godine. Posmatrajući rezultate u Srbiji, može se zaključiti da najveće interesovanje vlada za sadržaje zabavnog karaktera. Prva Srpska Televizija zabeležila je najveći porast broja pretraživanja i tako zauzela prvo mesto na listi, a prate je film Ničija Zemlja i internet stranica Vukajlija.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.