Izvor: marketingITD.com, 26.Maj.2014, 13:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Google Ad Grants dostupan i u Srbiji, prava prilika za pomoć u rešavanju posledica poplava
Kako je objavljeno na zvaničnom Google AdWords blogu za Srbiju, od 21. maja Google Ad Grants program je dostupan i u Srbiji. U pitanju je program podrške neprofitnim organizacijama u vidu AdWords oglašavanja u vrednosti od 10 000 američkih dolara mesečno, radi promocije njihovih misija i inicijativa na rezultatima pretrage ovog pretraživača.
S obzirom na to da se Srbija trenutno bori sa posledicama poplava koje su delimično ili potpuno razorile dobar deo >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << države, ovo može biti izuzetna prilika da neprofitne organizacije čiji rad pomaže saniranje nastale štete (materijalne, ali i štete po psihofizičko zdravlje ljudi) prošire svest o svom radu.
Osnovni uslovi koje neprofitne organizacije podrazumevaju da one:
Imaju aktuelan i važeći status dobrotvorne organizacije u skladu sa zakonskim odredbama Republike Srbije.Prihvate obavezne potvrde protiv diskriminacije i da se prijemom i korišćenjem donacije slažu sa njima.Imaju funkcionalnu web stranicu sa konkretnim sadržajem.Zainteresovani korisnici programa će sami kreirati i upravljati svojim AdWords nalozima na isti način kao i svi ostali oglašivači, uz par dodatnih uslova:
Dnevni budžet mora biti postavljen na najviše 329 dolaraMaksimalna cena po kliku može da bude 2 dolaraUpotreba oglašavanja samo na mreži za pretragu.Za detaljne uslove posetite Google Ad Grants stranicu, a ukoliko ispunjavate sve uslove Google savetuje da se što pre prijavite za program.
Ilustracija: business2community.com
The post Google Ad Grants dostupan i u Srbiji, prava prilika za pomoć u rešavanju posledica poplava appeared first on marketingITD.
Pogledaj vesti o: Poplave
Nastavak na marketingITD.com...