Recesija nas podstiče na češći seks

Izvor: S media, 19.Feb.2011, 21:22   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Recesija nas podstiče na češći seks

Pod uticajem recesije i sveopšteg nedostataka novca, mnogi parovi nastoje da uštede te su otkrili da su mnoge dobre stvari u životu besplatne. U potrazi za jeftinijom zabavom, mnogi parovi sve češće posećuju vlastite spavaće sobe te se prepuštaju strastima.

Naučnici tvrde da je upravo aktuelna recesija i nedostatak novca za izlaske i provode u mnoge veze vratila strast te se mnogi parovi češće imaju seksualne odnose kako bi se zabavili. Stručnjaci smatraju da bi upravo >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << te novonastale promene u mnogim vezama mogle rezultirati novim baby bumom. Kako tvrde savetnici koji se bave rešavanjem kriza i problema u vezama, mnoge parove je finansijska kriza i problemi uzrokovani time dodatno zbližila i podstakla njihovu intimnost.

Doktorica Pam Scurr, savetnica za parove, tvrdi: 'Oni parovi koji su prisiljeni da štede kako bi preživeli recesiju češće ostaju kod kuće te provode više zajedničkog vremena. Uživaju u zajedničkim trenucima te se to sigurno odražava i na povećanje strasti u spavaćoj sobi.'

Međutim, kako tvrdi doktorica Pam Scurr, to se ipak ne odnosi na sve parove. Naime, koji parovi koji su prekinuli još uvek žive pod istim krovom jer nemaju dovoljno novca da sebi priušte samostalni život.

Iako odgoj djeteta zahteva jako puno novca, mnoge žene su odlučile da je baš sada pravo vreme da postanu majke, pa čak iako su na radnom mestu proglašene viškom, tvrde naučnici. Da se seksualni život mnogih parova u doba recesije rasplamsao pokazuje i podatak sve većeg broja prodatih kućnih testova za trudnoću te sve manja potražnja za prezervativima.

Joy Wickham, distributer prodajnog lanaca Tesco tvrdi: 'Recesija je mnoge parove prisilila da u cilju štednje malena zadovoljstva poput odlaska u restoran i bioskop zamene ostankom kod kuće te se češće prepuštaju čarima seksa. Situacija manje potražnja za kondomima te veće potražnje testova za trudnoću pojavila se skladno sa recesijom 2008. godine, a taj trend se nastavio i u 2009. godini.'

Zavod za statistiku Velike Britanije tvrdi kao se broj rođenih beba u Velikoj Britaniji već povećao, a prodajni lanac Marks & Spencer izveštava o povećanoj prodaji dečjih igračaka za 60 posto.

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.