Izvor: Vesti-online.com, 16.Mar.2012, 07:47 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Hrana za dušu i oko
Da šljive iz Gledića, sjenički i zlatarski sir, med sa Homolja, leskovačka paprika, futoški kupus, malina iz Arilja mogu da budu mamac u reklamiranju turističke ponude Srbije, izvanredna je ideja kojom se ove godine naša zemlja predstavlja na najvećem sajmu turizma ITB-a u Berlinu.
Pogledaj vesti o: Leskovac
Nastavak na Vesti-online.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Vesti-online.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Vesti-online.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.