Izvor: Radio 021, 30.Mar.2020, 17:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Rast prodaje velikih trgovinskih lanaca tokom treće nedelje marta 61 odsto

Veliki trgovinski lanci u Srbiji imali su 61 odsto veću prodaju robe široke potrošnje tokom treće nedelje marta u odnosu na istu sedmicu prošle godine, dok je četvrte nedelje marta prodaja povećana za 43 odsto, pokazalo je istraživanje agencije Nielsen.

Maloprodajni lanci beleže rast prodaje nekih kategorija čak i više od 700 odsto.

Rast prodaje dugotrajnih namirnica bio je 101 odsto u trećoj nedelji marta u odnosu na isti period 2019. godine, prodaje proizvoda >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << za zaštitu zdravlja 96,4 odsto, proizvoda za domaćinstvo 96 odsto, robe za bebe 80,9 osto, smrznutih proizvoda 67,5 odsto, a proizvoda za ličnu zaštitu 59,6 odsto.

U kategoriji hrane najveći rast prodaje beleže brašno sa 482 odsto i kvasac 224,4 odsto tokom treće nedelje marta, dok je prodaja ulja uvećana 168,1 odsto.

Prodaja sredstava za dezinfekciju povećana je 702,9 odsto, a toalet papira 261 odsto, saopštila je agencija Nielsen.

Autor: Beta

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

Nastavak na Radio 021...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.