Izvor: Radio 021, 30.Mar.2020, 17:07 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Rast prodaje velikih trgovinskih lanaca tokom treće nedelje marta 61 odsto
Veliki trgovinski lanci u Srbiji imali su 61 odsto veću prodaju robe široke potrošnje tokom treće nedelje marta u odnosu na istu sedmicu prošle godine, dok je četvrte nedelje marta prodaja povećana za 43 odsto, pokazalo je istraživanje agencije Nielsen.
Maloprodajni lanci beleže rast prodaje nekih kategorija čak i više od 700 odsto.
Rast prodaje dugotrajnih namirnica bio je 101 odsto u trećoj nedelji marta u odnosu na isti period 2019. godine, prodaje proizvoda >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << za zaštitu zdravlja 96,4 odsto, proizvoda za domaćinstvo 96 odsto, robe za bebe 80,9 osto, smrznutih proizvoda 67,5 odsto, a proizvoda za ličnu zaštitu 59,6 odsto.
U kategoriji hrane najveći rast prodaje beleže brašno sa 482 odsto i kvasac 224,4 odsto tokom treće nedelje marta, dok je prodaja ulja uvećana 168,1 odsto.
Prodaja sredstava za dezinfekciju povećana je 702,9 odsto, a toalet papira 261 odsto, saopštila je agencija Nielsen.
Autor: Beta
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.