Izvor: Radio 021, 17.Dec.2019, 18:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pokrajina daje 14 miliona za kreiranje turističkog brenda Vojvodine

Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam dodelio je ugovor za "Izradu turističkog brendiranja AP Vojvodine sa programom promotivnih aktivnosti" ponuđačima "Horwath HTL" iz Beograda i Prirodno matematičkom fakultetu iz Novog Sada.

Za navedenu javnu nabavku "Horwath HTL" zajedno sa PMF bio je jedini ponuđač, a iznos koji su za taj posao tražili je 11.880.000 dinara, odnosno 14.256.000 sa PDV-om.

Okvir za izradu "Programa promotivnih i marketinških aktivnosti" >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << je strateški dokument "Program razvoja turizma u AP Vojvodini za period 2018-2022. godine". Cilj je da se do 2022. godine minimalno udvostruči broj noćenja domaćih i stranih gostiju "sa fokusom na goste koji donose više prihode, uz razvoj novih proizvoda i doživljaja koji se nude tokom cele godine".

Dodatno, izabrani ponuđač treba da stvori jedinstveni krovni brend i oznaku regije, definiše tržišne segmente, predloži sistem istraživanja tržišta i razvije sistem odnosa sa javnošću. Osim toga, potrebno je razviti sistem prodaje tako što će se stvoriti saradnja sa avio kompanijama, ali i organizovati radionice i seminari. Zahtevano je i da se osmisli "turistička kartica" za sve posetioce pokrajine. Grupa ponuđača treba i da analizira tržište, konkurentnost i ključne funkcije u pokrajinskoj turističkoj organizaciji.

U drugoj fazi potrebno je definisati brend strategiju i strateške ciljeve marketinga. U trećoj fazi treba detaljno razraditi inicijativu za svaku od mera kako bi moglo da se započne sa procesom implementacije.

Rok za realizaciju je četiri meseca.

Da bi bio razmatran za ovaj posao, od ponuđača je zahtevano da je u prethodne tri godine imao prihod od najmanje 20 miliona dinara bez PDV-a, da je u prethodnih pet godina realizovao najmanje tri ugovora čiji su predmet izrada strategijskih marketing planova turizma, od kojih se najmanje jedan odnosi na teritoriju Vojvodine.

Inače, preduzeće "Horwath HTL" isto je, kao jedini ponuđač, prošle godine dobilo posao "Programa i plana upravljačkog modela Petrovaradinske tvrđave" vredan više od 3,5 miliona dinara. Ovaj posao dodeljen je u julu prošle godine, a od tada do danas, nije ponovo pominjan niti je predstavljen. Na zvaničnom sajtu firme "Horwath HTL" nema Petrovaradinske tvrđave među navedenim projektima.

Autor: Dragana Prica Kovačević - dragana@021.rs

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

Nastavak na Radio 021...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.