Pokrajina daje 14 miliona za kreiranje turističkog brenda Vojvodine

Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam dodelio je ugovor za "Izradu turističkog brendiranja AP Vojvodine sa programom promotivnih aktivnosti" ponuđačima "Horwath HTL" iz Beograda i Prirodno matematičkom fakultetu iz Novog Sada.
Pokrajina daje 14 miliona za kreiranje turističkog brenda Vojvodine
Foto: 021.rs
Za navedenu javnu nabavku "Horwath HTL" zajedno sa PMF bio je jedini ponuđač, a iznos koji su za taj posao tražili je 11.880.000 dinara, odnosno 14.256.000 sa PDV-om. 
 
Okvir za izradu "Programa promotivnih i marketinških aktivnosti" je strateški dokument "Program razvoja turizma u AP Vojvodini za period 2018-2022. godine". Cilj je da se do 2022. godine minimalno udvostruči broj noćenja domaćih i stranih gostiju "sa fokusom na goste koji donose više prihode, uz razvoj novih proizvoda i doživljaja koji se nude tokom cele godine". 
 
Dodatno, izabrani ponuđač treba da stvori jedinstveni krovni brend i oznaku regije, definiše tržišne segmente, predloži sistem istraživanja tržišta i razvije sistem odnosa sa javnošću. Osim toga, potrebno je razviti sistem prodaje tako što će se stvoriti saradnja sa avio kompanijama, ali i organizovati radionice i seminari. Zahtevano je i da se osmisli "turistička kartica" za sve posetioce pokrajine. Grupa ponuđača treba i da analizira tržište, konkurentnost i ključne funkcije u pokrajinskoj turističkoj organizaciji. 
 
U drugoj fazi potrebno je definisati brend strategiju i strateške ciljeve marketinga. U trećoj fazi treba detaljno razraditi inicijativu za svaku od mera kako bi moglo da se započne sa procesom implementacije.
 
Rok za realizaciju je četiri meseca.
 
Da bi bio razmatran za ovaj posao, od ponuđača je zahtevano da je u prethodne tri godine imao prihod od najmanje 20 miliona dinara bez PDV-a, da je u prethodnih pet godina realizovao najmanje tri ugovora čiji su predmet izrada strategijskih marketing planova turizma, od kojih se najmanje jedan odnosi na teritoriju Vojvodine. 
 
Inače, preduzeće "Horwath HTL" isto je, kao jedini ponuđač, prošle godine dobilo posao "Programa i plana upravljačkog modela Petrovaradinske tvrđave" vredan više od 3,5 miliona dinara. Ovaj posao dodeljen je u julu prošle godine, a od tada do danas, nije ponovo pominjan niti je predstavljen. Na zvaničnom sajtu firme "Horwath HTL" nema Petrovaradinske tvrđave među navedenim projektima. 
  • /

    18.12.2019 09:04
    /
    znaci, ona slikovnica vektorizovanih fotografija nije dala rezultate?
  • Pinokio

    17.12.2019 23:00
    Čim botovi lupaju minuse mora da tu nešto jako smrdi.
  • Dr

    17.12.2019 22:05
    ček ček
    Nije mi jasno čemu služe TURISTIČKE ORGANIZACIJE Pokrajne,grada....i zaposleni u njima.Otpustite gomilu besposličara i zaposlite jednog programera ako nemate,vredeće više nego svi vi zajedno.Nije Vam posao da samo idete na jelo i piće a druge da angažujete da radi Vaš posao za ogromne pare.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina