Izvor: Kurir, 15.Feb.2011, 11:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
MISTERIJA LIČNE KARTE
Čudno nestajanje fotografije s nove lične karte nateralo je Jovana Kovrliju iz Zemuna da tri puta za dve godine vadi novi dokument
Šta da radite sa slikom u ličnoj karti ako ona - izbledi?!
Određeni broj ljudi još uvek nije zamenio lična dokumenta za nove, ali Jovan Kovrlija iz Zemuna je kroz celu proceduru prošao tri puta! Njegova fotografija na ličnoj karti vremenom bledi i dobija fleke nalik ogrebotinama.
- Za dve godine tri puta sam vadio ličnu >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << kartu! Prvi put su mi pogrešili kućni broj, rekli su da je greška u sistemu, drugi i treći put problem je bio u fotografiji. Moja slika na ovom dokumentu dobija fleke i polako nestaje. Što je najgore, i s poslednjom slikom nešto nije u redu. Dobio sam novu ličnu kartu pre dva meseca i na njoj su počele da se pojavljuju identične fleke - kaže Jovan Kovrlija.
Pošto živi u Zemunu, lična dokumenta mu izdaje policijska stanica u ovoj opštini. Žalio se kod njih, ali ga oni upućuju na Zavod za izradu novčanica, jer oni štampaju dokumenta.
- Van svake je pameti da idem da se žalim Zavodu, s njima nemam ništa. Ukoliko je problem u kvalitetu izrade, trebalo bi da reaguje MUP, ne građani - objašnjava naš sagovornik.
Određenih problema sa svojim ličnim dokumentima zbog „dobrih" fotografija Kovrlija je imao prilikom prvog prelaska granice.
- Na carini u Štutgartu čovek je petnaest minuta gledao u pasoš, ličnu kartu i u mene da bi se uverio da su to moja dokumenta. Zbog menjanja lične karte slike su drugačije, glava je u različitom položaju. Jedina dobra stvar je što mi se na fotografiji na pasošu ne pojavljuju fleke - objašnjava Jovan Kovrlija.
On još kaže da je uz sve muke morao da tri puta da plaća iste takse, ali kako kaže, to nije problem u odnosu na dugotrajno čekanje u redu i gubitak vremena.
Biro još ćuti
Gospodin Kovrlija je u redakciji našeg lista bio pre sedam dana. Odmah smo, po njegovom odlasku, poslali pismo Birou za saradnju s medijima Ministarstva unutrašnjih poslova. Tražili smo odgovor zbog čega našem sugrađaninu bledi slika i zbog čega je - ne svojom greškom - morao tri puta da plaća iste takse.
Odgovor do danas nismo dobili.
Pogledaj vesti o: Nova godina