Rekonstrukcija železnice od Leskovca do Bujanovca

Izvor: juGmedia, 22.Apr.2016, 20:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Rekonstrukcija železnice od Leskovca do Bujanovca

VRANJE – Na železničkom Koridoru 10 danas su počeli radovi na rekonstrikciji tri deonice na jugu Srbije u dužini od oko  46 kilometara , koji se finasiraju sredstvima ruskog kredita u iznosu od 26,4 miliona dolara.

Radi se na deonicama između Niša i Preševa i to na potezu Vinarce-Đorđevo u dužini od 15 kilometara, Vranjska Banja – Ristovac 17 kilometara >> Pročitaj celu vest na sajtu juGmedia << kao i Bujanovac-Bukarevac.

Prema utvrđenoj dinamici radova, početak rekonstrukcije će najpre biti sproveden na deonicama Vranjska Banja – Ristovac i Bujanovac – Bukarevac, a nakon završetka tih poslova radiće se deonica između stanica Vinarci – Đorđevo.

Planirano je da sadašnja brzina kojom se vozovi kreću bude duplirana i tako dostigli brzinu od 100 kilometara na čas.

Zvaničnom početku radova prisustvovali su Dušan Garibović, v.d. generalnog direktora preduzeća „Infrastrukture železnice Srbije“, Mansurbek Sultanov, prvi zamenik generalnog direktora „RŽD Intrnešnal“ i Miodrag Poledica, državni sekretar u ministarstvu saobraćaja, infrastrukture i građevinarstva, koji je održan na železničkoj stanici u Ristovcu.

Dušan Garibović rekao je tom prilikom da mu je čast da kroz infrastrukturne bitke sa kolegama u novoj železnici spaja istok, zapad, sever i jug , zajedno sa Vladom, resornim ministarstvom u projektu modernizacije 270 km pružne infrastrukture.

„Koristim priliku da poželim srpskim železničkim prevoznicima, „Srbija kargo“ i „Srbija voz“, da zajedno sa drugim prevoznicima koji će doći na naše pruge prevezu što više putnika i robe“.

Mansurbek Sultanov, nada se da će posao biti završen pre ugovorenog roka od godinu dana.

„Danas počinju radovi koji su za nas interesantni sa tehničkog aspekta, jer radimo po važećem saobraćaju i u toku 36 sati moramo da demontiramo i postavimo novu prugu u dužini od jednog kilometra“  pojasnio je raspored radova Sultanov koji će naizmenično biti otvarani i zatvarani u razmaku od 36 sati kako bi se omogućilo funkcionisanje saobraćaja i dodao da se radi sa 105 jedinica ruske građevinske mehanizacije.

Miodrag Poledica podsetio je da je za potrebe modernizacije srpskih pruga izdvojeno ukupno 940 miliona dolara, od čega 800 miliona dolara iznosi ruski kredit dok je preostalih 140 miliona obezbedila Vlada Srbije.

„Ovaj projekat je veoma značajan za Srbiju ali i Evropu, jer će se skratiti vreme putovanja na ovim deonicama“ rako je Poledica i napomenuo da su svi podizvođači angažovani na radovima firme iz Srbije.

Pripremni radovi na rekonstrukciji i modernizaciji železničkog saobraćaja na Koridoru 10 otpočeti su 18 aprila zbog čega je izmenjen red vožnje na relaciji Niš- Preševo, a od danas ne saobraćaju međunarodni vozovi između Beograda i Soluna kao i između Beograda i Skoplja.

Planirani radovi i završetak poslednjefaze radova trebalo bi da budu izvedeni do maja 2017. Budući da će od juna do septembra ove godine biti sprovedena pauza zbog odmora ruskih radnika.

(Kraj)mig
Pogledaj vesti o: Leskovac

Nastavak na juGmedia...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta juGmedia. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta juGmedia. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.