Izvor: JUGpress.com, 17.Jun.2019, 19:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pokreta slobodnih građana Leskovac: 152 000 evra metar auto puta kroz Grdeličku klisuru

LESKOVAC

Leskovačko povereništvo Pokreta slobodnih građana ukazalko je danas da cena od 400 miliona evra za izgradnju auto puta kroz Grdeličku klisuru “ukazuje na to da smo svi mi, kao poreski obveznici, platili svaki kilometar deonice kroz Grdeličku klisuru 15.210 000 hiljada evra ili ako vam je bliže svaki metar ovog puta je plaćen 152 000 evra ili još bliže 1520 evra košta svaki centimetar auto – puta”.

“Poštovani građani, s obzirom da je prošlo >> Pročitaj celu vest na sajtu JUGpress.com << mesec dana od „završetka“ „monumentalnih“ radova na Koridoru 10 kroz Grdeličku klisuru, a na konstantno spinovanje od strane vladajućeg režima o tome, smatramo da smo dužni da vam predočimo pravu sliku „završenih“ radova i cenu koju ste platili i plaćaćete godinama za njih.

Pokret slobodnih građana želi da vam ukaže da je u izgradnja deonice Koridora 10, kroz Grdeličku klisuru, u dužini od 26,3 km, koja je prikazana kao grandiozni projekat aktuelne vlasti, do sada potrošeno za isti oko 400 miliona evra, po rečima ministarke Mihajlović konačna cena radova još uvek nije poznata.

Izgradnja deonice kroz Grdeličku klisuru trajala je (traje još uvek)

6 godina, što znači da je godišnje građeno 4,38 km auto- puta, što opet znači da je dnevno rađeno 12 metara ( ovim tempom bi na primer, kao najduža ulica, Bulevar kralja Aleksandra u Beogradu, bio urađen za 626 dana).

Cena od 400miliona evra ukazuje na to da smo svi mi, kao poreski obveznici, platili svaki kilometar deonice kroz Grdeličku klisuru 15.210 000 hiljada evra ili ako vam je bliže svaki metar ovog puta je plaćen 152 000 evra ili još bliže 1520 evra košta svaki centimetar auto – puta.

Zanimljivo je da, istovremeno, deonica puta od Ljiga do Čačka košta 7,5 miliona evra po kilometru.

Koliko se misli na građane posebno kada ih treba maltretirati pokazuje i primer zatvaranja ulaza na auto-put na Vlasotinačkoj petlji. Vozač koji hoće iz Vlasotinca da ide za Vranje mora to da uradi preko Grdelice a ko ide za Niš mora da ide preko Leskovca. To što im se uvećava kilometraža za 10 i više kilometara i potrošnja najskupljeg goriva u regionu, stručnjacima za Koridor 10 ništa ne znači. Njima je bilo bitno da predsednik otvori auto-put, a naplatne rampe će biti napravljene kasnije, ima vremena. Važno je da nisu zaboravili da stave pano na kome se nalaze „svetla na kraju tunelu“. Da li je to po zakonu, da li ometa saobraćaj, ma koga je to briga, bitno je da se svetla zadovoljno gledaju.

Normalno je da svi građani treba da budu zadovoljni kada se nešto uradi na njihovu dobrobit i korist. Problem kod navedenog je to što nam je zadovoljstvo preplaćeno, dok u isto vreme, na primer, da bi ušli u Leskovac iz pravca Vlasotinca imate deonicu puta od dva kilometara punu rupa, krpa i zakrpa koja na reprezentativan način uvodi turiste u grad poznat svetu po roštilju i gostoljubivosti.

Pokret slobodnih građana Leskovca smatra da svi građani imaju pravo da znaju pravu istinu o svemu što ih se tiče”, navodi se u današnjem saopštenju povereništva Pokreta slobodnih građana Leskovac

PodeliteClick to share on Facebook (Opens in new window)Kliknite ovdje za dijeljenje na Twitteru (Opens in new window)Kliknite za slanje emaila prijatelju (Opens in new window)Click to share on Skype (Opens in new window)

I ovo Vam može biti interesantno

Nastavak na JUGpress.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JUGpress.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JUGpress.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.