Izvor: RTS, 21.Jan.2022, 20:10

Na šta su se građani najviše žalili ombudsmanu u protekle dve godine pandemije

Zaštitnik građana Zoran Pašalić navodi za RTS da se građani žale da predugo čekaju na operacije, na uslove lečenja, neadekvatne postupke lekara, imovinsko-pravnu zaštitu, imovinsko-ekonomske uslove kao što su katastar legalizacija, dugo čekanje na ostvarivanje prava penzije...
Zaštitnik građana Zoran Pašalić izjavio je da je broj prijava građana toj instituciji daleko >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << viši u odnosu na period pre pandemije koronavirusa, odnosno da žalbi građana ima za oko 60 odsto više.

"Pandemija je mnogo usporila neke redovne aktivnosti, i svakako da se građani u krajnjoj instanci obraćaju nama kada su nezadovoljni brzinom rešavanja njihovog problema", rekao je  je Pašalić.  
Kako kaže, građani se žale da predugo čekaju na operacije, na uslove lečenja, na neadekvatne postupke lekara, imovinsko-pravnu zaštitu, dugo čekanje penzija na ostvarivanje prava penzije, imovinsko-ekonomske uslove kao što su katastar legalizacija...
"Kod ostvarivanja prva na penziju najveći problem je dugo čekanje ono dovodi naše građane koji imaju pravo na penziju u jako lošu situaciju. Taj neki vakum između prestanka radnog odnosa i prijema prve penzije ih zaista dovodi u nezgodnu situaciju. I onda se oni obraćaju nama i onda mi u kontaktu sa PIO Fondom to rešavamo", objašnjava Pašalić. 
Pašalić je istakao da se, kada je slučaj sa uslovima lečenja, ta institucija direktno obraća zdravstvenim ustanovama i da uglavnom na tom nivou rešavaju problem, ali da se obraćaju i višim instancama koje se bave tom vrstom problema, kada je to potrebno.
Kada je u pitanju nacrt Zakona o javnom redu i miru, kojim je institucija zaštitnik građana predložila prekršajno kažnjavanje nasilja, pretnji i vređanja novinara na društvenim mrežama, Pašalić je rekao da on prvenstveno štiti novinare, ali ne isključivo njih.
"Imate situaciju da kada vas neko uvredi na ulici, da je to apsolutno kažnjivo, to je remećenje javnog reda i mira. A imate i konstantne uvrede koje idu preko društvenih mreža, koje su javni prostor svima dostupan", kazao je Pašalić.
Naglasio je da za sada nemaju nikakav odgovor nadležnih na taj predlog zakona, ali je naglasio da mu je najbitnije da "budu ozbiljno shvaćeni koliko bi takva situacija ublažila ono što se svakodnevno dešava".
Pogledaj vesti o: Penzija

Nastavak na RTS...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti
Građani se više obraćaju Zaštitniku u vreme pandemije

Građani se više obraćaju Zaštitniku u vreme pandemije

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 21.Jan.2022

Zaštitnik građana Zoran Pašalić kaže da se broj obraćanja toj instituciji u pandemijskim uslovima značajnije povećao u odnosu na prethodni period..."Broj obraćanja građana je 60 odsto povećan za vreme vanrednog stanja", rekao je Pašalić za RTS...On je dodao da se građani žale da predugo...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.