Savetovalište za potrošače opravdalo očekivanja

Izvor: Kragujevac.rs, 24.Avg.2014, 01:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Savetovalište za potrošače opravdalo očekivanja

Krajem februara ove godine, uz podršku grada Kragujevca sa radom je počelo Savetovalište za potrošače koje je odlukom ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, preraslo u Regionalno savetovalište za region Šumadije i Pomoravlja.

Prema rečima menadžera Savetovališta Zoran Nikolić rekao je da je za nešto više od pet meseci primljeno preko 700 prigovora potrošača a da je uspešnost rešenih, posredovanjem, više od 80%. “Ono što smo primetili u dosadašnjem radu >> Pročitaj celu vest na sajtu Kragujevac.rs << je da postoje trgovci, bez obzira na kazne koje su od 300 hiljada do 2 miliona dinara, koji  vrše određene prekršaje koji im apsolutno ne idu u prilog. U Kragujevcu postoji velika trgovinska kuća koja je dva puta plaćala kaznu jer je odbila da primi opravdan prigovor potrošača. Ne govorimo o ishodu već o tome da je trgovac odbio da primi i prigovor potrošača“, naveo je Nikolić.
Pogledaj vesti o: Kragujevac

Nastavak na Kragujevac.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kragujevac.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kragujevac.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.