Izvor: Kragujevac.rs, 24.Avg.2014, 01:11 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Savetovalište za potrošače opravdalo očekivanja
Krajem februara ove godine, uz podršku grada Kragujevca sa radom je počelo Savetovalište za potrošače koje je odlukom ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, preraslo u Regionalno savetovalište za region Šumadije i Pomoravlja.
Prema rečima menadžera Savetovališta Zoran Nikolić rekao je da je za nešto više od pet meseci primljeno preko 700 prigovora potrošača a da je uspešnost rešenih, posredovanjem, više od 80%. “Ono što smo primetili u dosadašnjem radu >> Pročitaj celu vest na sajtu Kragujevac.rs << je da postoje trgovci, bez obzira na kazne koje su od 300 hiljada do 2 miliona dinara, koji vrše određene prekršaje koji im apsolutno ne idu u prilog. U Kragujevcu postoji velika trgovinska kuća koja je dva puta plaćala kaznu jer je odbila da primi opravdan prigovor potrošača. Ne govorimo o ishodu već o tome da je trgovac odbio da primi i prigovor potrošača“, naveo je Nikolić.
Pogledaj vesti o: Kragujevac