Ne otvarajte šampanjac - neće novi fića pre 2020.

Izvor: B92, 22.Dec.2018, 11:19   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ne otvarajte šampanjac - neće novi "fića" pre 2020.

Čak i da fabrika u Kragujevcu u dogledno vreme zaista dobije proizvodnju novog modela, to sasvim izvesno neće biti naredne godine, piše list Danas.

Iako je ovogodišnja proizvodnja automobila u Fijatovoj fabrici u Kragujevcu okončana još krajem prošlog meseca, odnosno znatno ranije no što je bilo najavljivano, u javnost se minulih dana uveliko špekulisalo sa najavom novog modela koji bi u centru Šumadije trebalo da počne da se proizvodi već dogodine.

Prenoseći >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << napise iz pojedinih italijanskih glasila domaći mediji su najavili da će od 2019. godini u Kragujevcu da počne proizvodnja malog Fijatovog SUV-a, to jest malog terenca. Isticano je, pritom, i da Fijat planira da u Kragujevcu proizvodi 50.000 vozila tog tipa godišnje, čime bi se uz oko 60-ak hiljada "fijata 500L“, koliko ih, u poslednje vreme, izlazi iz pogona na godišnjem nivou, dobrim delom uposlili kapaciteti u kragujevačkom Fijatu.

U toj kompaniji se ni ovim povodom zvanično nisu oglasili, ali se nezvanično iz te fabrike čuje da se, kad je najava novog modela u pitanju, radi o medijskim špekulacijama bez gotovo ikakvog osnova. Jedini osnov je taj da će fabrika u Kragujevcu u dogledno vreme zaista da dobije proizvodnju novog modela, ali to sasvim izvesno neće biti naredne godine, piše list Danas.

O planovima Fijat Krajsler grupacije u Srbiji, generalna menadžerka kragujevačke fabrike Silvija Verneti trebalo bi sa nadležnima u Vladi Srbije da razgovara krajem ovog ili početkom narednog meseca. Tom prilikom će, najverovatnije, biti otvoreno i pitanje finansijskog učešća države Srbije, kao suvlasnika fabrike Fijat Krajsler automobili Srbija, u njenim daljim razvojnim planovima. Srbija bi, shodno svom vlasničkom udelu u kragujevačkoj fabrici, u finansiranju razvoja proizvodnje novog modela trebalo da učestvuje sa 33 odsto. Osvajanje, razvoj i marketinška promocija novog modela uobičajeno inače koštaju od više stotina do milijardu evra.
Pogledaj vesti o: Kragujevac

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.