O Kosovu izokola!

Izvor: BKTV News, 02.Maj.2012, 12:54   (ažurirano 02.Apr.2020.)

O Kosovu izokola!

Ostao je još dan  do „izborne tišine“. Mnogo tema, iskreno rečeno, nije ni pominjano. Na neki čudan način su i mediji pratili kampanju. Malo toga je bilo  „uživo“. A i kada je bilo, osim sa po nekog bitnog mitinga, obično su se izvlačile rečenice, pa najčešće su misli „sečene“ negde napola.
Imajući iskustva iz ranijih kampanja, i tzv „velike televizije“ su ili organizovali odvojene prezentacije, ili su unaprd dogovorena skupna predstavljanja programskih načela >> Pročitaj celu vest na sajtu BKTV News << na odredjenu temu u „salonskoj atmosferi“. Niko nikome nije hteo na istinski TV duel?
Osobenost je u  „najprljavijoj“ kampanji peko spotova. U nekim – do ogavnosti. Svako je ostao na svome. Na onom sa čim je počeo kampanju. Upadljivo je jedino da su se one televizije, koje su navodno same istraživale biračko telo, bitno razlikovale od rezultata koje su pokazivale agencija kojima je to bio posao. Jedna je uporno, ma koliko to ostale nisu potvrdjivale,  svakog dana  dokazivala da stalno „opada“ rejting Tomislavu Nikoliću, a raste Borisu Tadiću.
Nije teško zaključiti zašto.
Ne bih rekao, da ne vredjam nikog, da su marketinški stručnjaci, i oni koji slove kao specijalisti za izborne kampanje, pokazale iole inventivnosti. I bar neko osveženje. Pokazalo se da je više stvar u glavnom akteru svake stranke, njegovoj atraktivnosti i samoj pojavi, nego oni koji su plaćeni da kroz kampanju privuku pažnju gradjana i posebno smanje broj onih koji su neodlučni ili koji uopšte ne žele da izidju na izbore. Ostaje da u dane tišine prorade ekipe „od kuće do kuće“ i društvene mreže Interneta!
Sećam se izbora iz 2004. godine. Ne samo da je „zelena salata“ startovala sa „otvorenim gadjenjem „ i u samom Karićevom štabu uz retke izuzetke, već da je ostala toliko upečatljiva, pa i sam način obilaska terena i „zveckanja sa lancima i katancima“, da su ga mnogi i sada kopirali. Jedina  je razlika u tome što niko se nije približavao „katancima“. Onda ih  je trebalo nači, a sada su morali da zaobilaze fabrike koje imaju katance na ulazu! Onda se Karić dokazivao da politika „neoliberalizma“ uništava srpsko tržište, a sada se tog koncepta odriče i sam Obama!
Svi sa nestrpljenjem očekuju šta će Agencija za kontrolu finansija reći na kraju. Toliko je  spotova onih za koje je više nego jasno da nemaju istinske finansijere koje mogu legalizovati, da će to izgleda  proći bez velikih trzavica. I slovanački ekspert za borbu protiv korupcije, inače savetnik naše Agencije, već je izišao sa tezom da je jedino zapazio kao prekršaj da je sajt predsednika Srbije u startu ostao aktivan i posle Tadićeve ostavke, što je nedopustivo, da bi ga kasnije ugasili.
Upadljivo je da je Kosovo gurnuto u budžak. Na sva zvone, uz uobičajene razlike Prištine i Beograda, rečeno je da su legitimni republički i predsednički izbori, ali se ćuti o lokalnim. Kao da je Kosovo već postalo „sused“ a ne sastavni deo Srbije!
Mirko Stamenković
Tweet
Pogledaj vesti o: Autonomna pokrajina Kosovo i Metohija

Nastavak na BKTV News...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BKTV News. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BKTV News. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.