EKSP - multimedijalni projekat studenata sva tri departmana Akademije umetnosti

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 21.Maj.2022, 23:13

EKSP - multimedijalni projekat studenata sva tri departmana Akademije umetnosti

Nakon što su studenti sva tri departmana – likovnog, mizičkog i dramskog, Akademije umetnosti u Novom Sadu, u novootvorenoj galeriji akademije, pokrenuli projekat – EKSP, multimedijalni umetnički događaj, nastavljen je u zgradi te obrazovne institucije, ali u Kosovskoj ulici.

Projekat EXP, nastao od reči ekpresija, ekperiment i ekspanzija, kako organizatori ističu - predstavlja studentsku inicijativu za produbljivanje odnosa između sva tri departmana na Akademiji umetnosti >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << u Novom Sadu.

Oko sedamdeset studenata sa sva tri departmana akademije putem različitih umetničkih medija – od slika, ilustracija, fotografija, preko različitih instalacija, audio i video radova, pa sve do performansa i muzičkih izvođenja, predstavili su svoje viđenje ovogodišnje teme projekta – san.

U samoj srži projekta utemeljena je nesumnjiva potreba mladih studenata umetnosti da u svom radu što više istražuju, eksperimentišu, da kombinuju i povezuju različite umetničke medije, da se angažuju unutar umetničkih kolaboracija i međusobno razmenjuju svoja razmišljanja i ideje, te da proširuju svoj izraz baveći se i promišljajući o određenim temama, kao i da svoje stvaralaštvo uokvire putem direktne komunikacije sa publikom.


Pogledaj vesti o: Autonomna pokrajina Kosovo i Metohija

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.