Izvor: NoviMagazin.rs, 23.Jan.2018, 10:34 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Danas: Kancelarija za KiM krije vrednost javnih nabavki
Kancelarija Vlade Srbije za Kosovo i Metohiju kao "tajni podatak" označila je koliko će u ovoj godini sredstava potrošiti na službena putovanja i promociju putem društvenih mreža, preneo je danas list "Danas".
Na sajtu Kancelarije za Kosovo i Metohiju u planu javnih nabavki za 2018. godinu označeno je kao tajni podatak koliko će sredstava biti utrošeno na - službena putovanja u Srbiji i inostranstvu, >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << nabavku goriva, strategiju komunikacije na društbenim mrežama, mobilnu telefoniju i usluge praćenja i snimanja aktivnosti Kancelarije.
Kako navodi list, interesantno je da je odluka o tajnosti za plaćanje pojedinih usluga doneta nakon što je otkriveno da je Kancelarija jednu privatnu firmu platila oko milion dinara za posao ažuriranja profila na društvenim mrežama tog vladinog tela i njenog direktora Marka Đurića.
Programski direktor Transparentnosti Srbije Nemanja Nenadić rekao je za "Danas" da proglašenje procenjene vrednosti javnih nabavki tajnom nije opravdano ukoliko postoji konkurencija na tržištu i dodao da Kancelarija za Kosovo i Metohiju treba da obrazloži taj postupak.
Iz kancelarije poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka ličnosti naveli su za list da oznaka tajnosti tamo gde nije potrebno često krije zloupotrebu i korupciju.
Dodaju da je Vlada izuzeta od nadležnosti poverenika, a pošto je Kancelarija za Kosovo i Metohiju vladino telo, oni u tom slučaju nemaju formalnog osnova za intervenciju.
U Kancelariju nisu u ponedeljak odgovorili na pitanje lista "Danas" zbog čega su sredstva iz budžeta Srbije, opredeljena za pojedine usluge Kancelarije, označena kao tajna.
Kancelarija Marka Đurića krije koliko će koštati javne nabavke
Izvor: Radio 021, 23.Jan.2018
Javnost u Srbiji neće biti upoznata sa podacima o tome koliko sredstava će Kancelarija za Kosovo i Metohiju u ovoj godini izdvojiti za službena putovanja u zemlji i inostranstvu, nabavku goriva, strategiju komunikacije na društvenim mrežama, mobilnu telefoniju i uslugu praćenja i snimanja aktivnosti...