Dishonored najava: nije još jedna asasinska igra

Izvor: GameInfusion.net, 30.Avg.2011, 00:26   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Dishonored najava: nije još jedna asasinska igra

 

 
Dark Messiah of Might and Magic sreće Assassin’s Creed i Thief, pa svi zajedno odlaze na piće u tematski klub inspirisan igrom Bioshock... To vam je Dishonored, samo na prvi pogled.

Dishonored je dinamična stealth akciona igra od tvoraca legendarnih igara kakve su Deus Ex i Thief. Nije reč o kopiji navedenih naslova, već o igri koja pozajmljuje najbolje od aktuelnih gejmerskih trendova, nadograđuje tradiciju kvalietnog game design-a, ali i istražuje ne tako razvijenu teritoriju.

U poslednjem slučaju, reč je o borbi hladnim oružijem iz prvog lica. Mnogi su pokušali, a retki su uspeli. Iako problematičan zbog drugih stvari, Dark Messiah of Might and Magic bio je jedan od rektih naslova koji su bili dobri u ovomg segmentu. Jedan od ko-autora igre Dishonored je, upravo, Raf Colontonio, tvorac "Mračnog mesije".

Drugi "krivac" za Dishonored je čovek na čijem se radu baziraju mnogi današnji gaming trendovi. Reč je o čuvenom Harviju Smitu, koji je sa Vorenom Spektorom, razvio fantastični Deus Ex i legendarni Thief...

Ali dosta više sa hvalospevima, pričajmo o Dishonored.

Kada se skupe ovako talentovani ljudi očekivanja su visoka, a mogućnost greške velika. Ipak, Dishonored obećava.

Dishonored razvija Arkane Studios, pod okriljem izdavača Bethesda. Glavni lik igre je Corvo, asasin sa natprirodnim moćima optužen za zločin koji nije počinio. Ova igra će tražiti od gejmera da razmišljaju brzo, u hodu, jer se ovde radi o aktivnom stealth-u, kakav imaju Assassin’s Creed i poslednji Splinter Cell.


 
Iako je prisutno vatreno oružije - njegovo korišćenje nije preporučljivo, niti treba očekivati da doživljaj bude nešto posebno. Ovo je melee igra.

Corvo će imati puno zanimljivih sposobnosti. Za sada je poznata mogućnost da prizove pacove, koje mogu da naprave dimenziju ili napadnu protivnka. Protagonist poseduje i mogućnost zaposedanja tuđih tela. Trenuno se jedino zna da Corvo može da uđe u telo miša, kako bi mogao da izvidi mapu. Međutim, ako protivnici saznaju da je miš ili pacov zapravo Corvo, igrači će morati da pripaze da glodar ne bude zgažen.

Dizajn mapa u Dishonored je izuzetno otvoren. Igra vuče inspiracju iz Bioshock-a, ali i legendarne pucačine Half Life 2. Okruženje će, baš kao i u Bioshock, da ima neku svoju priču iza stila i izgleda.

Kao i u Assassin’s Creed misija će imati planiranje, kulminaciju ali i segment bežanja. Corvo poseduje Wind Blast sposobnost, koja stvara vazdušni udar. Igrači mogu da uspore i protok vremena, kako bi bili sigurni da će se dokopati mete. Posle asasinacije obično sledi jurnjava.

Na trgovima i ulicama grada tumarju "visoki momci", koji podsećaju na strajdere iz Half Life 2. Oni, na visokim nogama, patroliraju ulicom. Veoma su opasni, a i stvaraju sjajan vizuelni efekat. Dishonored je rađen u Unreal 3 engine-u i izgleda sasvim solidno.

Corvo se može pobrinuti za visoke momke, a i druge pretnje, svojom Celerity sposobnošću, koja mu dozvoljava da prelazi velike distance za kratko vreme. On se, tako, može katapultirati do visokog protivnika, kako bi ga vratio tamo gde mu je i mesto: na zemlju.

Dishonored će izaći 2012. godine za PC, Xbox 360 i Playstation 3. Više detalja pogledajte u našoj bazi igara.

Zanimaju vas kreativniji poduhvati gaming industrije? Pogledajte i najave za Bioshock Infinite i XCOM.
 
 

Nastavak na GameInfusion.net...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta GameInfusion.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta GameInfusion.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.