Diablo 3 beta: prvi utisci

Izvor: GameInfusion.net, 29.Sep.2011, 13:49   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Diablo 3 beta: prvi utisci

 
Kada je Blizzard, pre nekoliko meseci, objavio da će Diablo 3 pružiti igračima mogućnost da trguju virtuelnim predmetima za pravi novac, izgledalo je, starim fanovima, da je to kap koja je prelila čašu.

Diablo 3 je izgledao kao komercijalni naslednik za nove generacije šarenoliom hipnotisanih gejmera, sa WoW-ovskom grafikom, sistemom dostignuća i naprednim opcijama za društveno umrežavanje. Izgledalo je da se pohlepa Activision-a proširila na Blizardovce.
>> Pročitaj celu vest na sajtu GameInfusion.net <<
Ali, bilo je dovoljno samo nekoliko minuta da shvatimo da je Diablo 3 zasluženi naslednik legendarne igre. Ovo ostvarenje izgleda kao idealni tip akcionog RPG-a: sa menijima u gotskom stilu i grafikom koja će u vašem mozgu, ako se dovoljno uživite, upaliti i druga čula: pre svega, centar za miris, jer se zadah smrti, dok gledate svakakve abominacije, jednostavno oseća "kroz monitor". Veliki prepoznatljivi orbovi i gotski dizajn interfejsa i menija svakako upotpunjuju ovu teskobnu atmosferu.


 
To znači da je Tristram još jednom nagrabusio. Diablo 3 beta nas vodi u ovaj grad, kao i njegove nasumično generisane atare ispunjene svakakvim stvorenjima i bogatim loot-om. To je jedna od garancija visoke vrednosti ponovnog igranja. Druga je perfektna optimizacija i balans, što ne čudi za Blizzard, pošto je njihov gameplay uvek proizvod, u sitna crevca, izgrađenog sistema. Pedantnost ovih majstora gejmpleja meri se sa naučnim pristupom.

Diablo 3 je posebno zanimljiv zbog modernog sistema napredovanja i personalizovanja lika. Umesto da provodite desetine minuta grickajući nokte jer ne znate na šta pre da potrošite skill poene, ovde je razvoj automatizovan. Na ovo se ne može gledati kao na simplifikaciju, jer je ovakav pristup odabran kako bi se osiguralo sledeće: neometana fluidnost gejmpleja, raznovrsnost i beskrajna mogućnost eksperimentisanja.

Naime, igra nudi maksimalno šest slotova, koji se otključavaju kroz napredak lika, a na igračima je da odluče kako će ih popuniti. Četiri slota mapirana su na brojevima od 1 do 4, dok se moći iz petog i šestog aktiviraju levim ili desnim klikom miša. Kontrola lika je, jednostavno, perfektna. Ona ostaje u duhu akcionih RPG-a, ali lako možemo zamisliti njeno prilagođavanje za konzole.

Svaki put kada lik dostigne novi nivo dobijate taze skill za vašu klasu. Međutim, istovremeno možete "opremiti" najviše šest sposobnosti, i to od 24. nivoa. Na početku igre raspolažate sa dva slota. Ali, to ne znači da ste ograničeni.

Umesto da se odlučite za jedan build neke klase i da budete zaključani celim tokom igre, u Diablo 3 možete promeniti sadržaj vaših slotova u svakom trenutku. To znači da, tokom jednog prelaska igre, možete isprobati sve sposobnosti koje vaš lik može da ima. Tako možete, na primer, isporbati gameplay Witch Doctor-a samo sa kletvama i otrovima, a zatim se možete preorijentisati na stvorenja (pets) koje on priziva.


 
Veštine se više ne nadograđuju dodatnim poenima. Umesto toga, svaka veština može da se modifikuje jednim Runestone-om. Zavisno od vrste ovog kamenja vaša veština će biti modifikovana u nekom od mogućih pravaca. Pošto beta koju igramo otkriva samo uvodne segmente, za sada nisu naišli na ove važne predmete.

Raznovrsnost, dakle, postoji i unutar klasa, ali koliko je Diablo 3 zanimljiv i bogat ponudom vidi se iz pažljivo kreiranih klasa. Igranje sa svakom donosi sasvim drugačije iskustvo.

Najegzotičniji su Monk i Witch Doctor. Barbarian, Demon Hunter i Wizard se "bolje" uklapaju. Igranje sa "Monahom" čini Diablo 3 sasvim drugačijom igrom. Iako je ovo pokušaj približavanja istočnim tržištima, Monk unosi svežinu i predstavlja klasu koju morate probati - mada je jasno da se ona neće svideti svakom gejmeru.

Način igranja sa Monahom bazira se na bliskoj borbi i povezanim kombo udarcima. Monk se lako snalazi u gužvi, sa grupama protivnika, koje i ne stižu da ga taknu. Kombo The Way of a Hundred Fists predstavlja maltretiranje neprijatelja iz tri koraka: završna faza je moćna eksplozija koja će ih razbacati naokolo.

Witch Doctor pljuje otrov iz svoje cevke, a zbog nekih sposobnosti ima dodirnih tačaka sa kultnim Nekromanserom. On mu dođe kao neka egzotična verzija. Sem prizivanja gornjih ekstremiteta zombija iz zemlje, da zadrže nesretne protivnike, Witch Doctor ima, za prizivanje, na raspolaganju čitav zoološki vrt: pse, žabe i paukove.

Dok ste sa Monahom u epicentru akcije, Witch Doctor se drži po strani, a njegova stvorenja rade veći deo posla. Zato su ove dve klase odlična kombinacija za egzotično kooperativno igranje.

Blizzard je uspeo da ostane dosledan. Ovom betom je uspeo da preobrati mnoge razočarane fanove serije. Nastavljamo da igramo Diablo 3, a uskoro objavljujemo i naše utiske igranja sa različitim klasama.

Da pogledate sve vesti, najave, trejlere i slike vezane za Diablo 3 posetite našu bazu igara.
 
 

Nastavak na GameInfusion.net...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta GameInfusion.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta GameInfusion.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.