
Izvor: GameInfusion.net, 16.Jul.2012, 14:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Assassins Creed 3 razbija! Pogledajte Boston gameplay i sve nove stvari koje možete da radite
Stepen inovacije implementiran u drugi deo igre u odnosu na original je manji od količine novina unetih u Assassin's Creed 3.
Ubisoft je prikazao snimak igranja u Bostonu i tako je pružio, po prvi put, duži uvid u to kako igra izgleda u urbanim sredinama, po kojima je i poznata. Za razliku od radikalno drugačijeg gameplaya koji smo videli u divljini, kretanje i akcija u gradu zadržavaju stari look&feel Assassins Creed serijala, ali uz brojne novine.
Konor >> Pročitaj celu vest na sajtu GameInfusion.net << sada može da skače u zaprežna kola sa senom, odakle, u pokretu, može da vrši i asasinacije. On, takođe, može da gura ljude na ivici, te da koristi drvo i kanap kako bi obesio protivnika i na taj način skrenuo pažnju stražarima i napravio diverziju.
Sem što može da se penje po zgradama, u gradovima je dostupno i drveće, a za stealth asasinacije je čak prisutna i cover mehanika! Konor može da se "lepi" za zaklon, kako bi sačekao protivnike. Blend je takođe moguć na više načina, u rastinju, među prolaznicima ili između ljudi koji stoje, odakle je moguća asasinacija.
Saborci i saveznici sada pomažu na nove načine: na ovom snimku videli smo tamnoputu ženu koja doziva stražara kako bi ga uvukla u Konorovu zamku, te saborce maskirane u crvene mundire, koji pomažu protagonisti da uđe u dobro obezbeđene zone.
Borba je takođe evoluirala, što smo već imali prilike da vidimo: akcija je brža, dva protivnika znaju da napadnu istovremeno, a postoje i brojni predefinisani arhetipovi za neprijatelje. To znači da naizgled isti tip protivnika može da blokira različite napade od slučaja do slučaja, pa nije isti potez uvek efektivan. Ovo od igrača zahteva da prilagođava taktiku svakom protivniku zasebno.
Umesto defanzivnije borbe sada je cilj da Konor poveže što više ubistava), a različito novo oružje mu u tome pomaže: tomahavk, muskete, lukovi i strele itd. Konor istovremeno koristi po dva oružja, pa je gameplay raznovrsniji.
Izuzetno atraktivan je i novi element parkoura, pass through, odnosno mogućnost da pobegnete protivnicima tako što prođete kroz interijer zgrade.
Sem Bostona u Assassin's Creed 3 biće dostupan još jedan grad, Nju Jork. Oba su urađena u razmeri 1:3, na osnovu istorijskih dokumenata, kako bi se značajne zgrade i drugi objekti prikazali verodostojno.
Assassin's Creed 3, sem u gradovima, velikim delom je smešten u divljini između ova dva naselja, što je odličan način da se unese svežina u ovaj serijal. Tamo se gameplay u velikoj meri razlikuje od svega što smo do sada videli: Konor koristi sneg, drveće, može da lovi i da radi dosta toga drugog.
Dok je Anvil engine koji napaja Assassin's Creed ne tako dobar za prikazivanje prirodnih okruženja, za urbanu sredinu je veoma dobar, pa Boston i Nju Jork izgledaju izuzetno.
Assassin's Creed 3 izlazi 31. oktobra za Xbox 360 i Playstation 3, dok će se PC verzija pojaviti kasnije. Najavljena je i Nintendo Wii U verzija.
Za više detalja, uključujući i još video klipova i slika, pogledajte Assassin's Creed 3 u našoj bazi igara.
Nastavak na GameInfusion.net...