Đački rezime nastave na daljinu: I pored niza pogodnosti najveći problemi internet, previše gradiva, ometanje ukućana

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 26.Maj.2020, 16:41

Đački rezime nastave na daljinu: I pored niza pogodnosti najveći problemi internet, previše gradiva, ometanje ukućana

U vreme privođenja kraju nastave na daljinu, učenici kovinske „Zmajeve“ osnovne škole imali su priliku da putem anonimne ankete iznesu svoje viđenje ovakvog načina rada u predmetu tehnika i tehnologija.

„Osnova za takav rad bila je kvalitetna tehnička podrška. Tek jedna petina učenika tvrdi da je imala izvesnih problema sa prijemom i slanjem urađenih zadataka. Gotovo svim učenicima nastavni materijali koje su dobijali od nastavnika bili su jasni i razumljivi, a takođe >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << ukazuju i na to da su se po potrebi obraćali za dodatna objašnjenja. Polovina učenika je redovno radila sve vežbe i zadatke, 40% je ponekad kasnila, dok 10% kaže da su često kasnili zbog obaveza iz drugih predmeta.

Takođe, polovina učenika odgovorila je da im niko nije pomagao u radu, dok je druga polovina potražila pomoć od roditelja ili starije braće ili sestara. Nastavni materijali postavljani su na školsku predmetnu stranicu, nastavnikov blog i školski sajt sa kojeg ih je najviše pruzimalo. Na pitanje da li im je iskustvo rada u kabinetu informatike bilo od koristi kada je počela nastava na daljinu većina je odgovorila potvrdno, dok je veoma malom broju učenika elektronska komunikacija bila teška. Svaki drugi učenik izjasnio se da mu se sviđa nastava na daljinu, ali je ipak najveći deo odgovorio da im je draža nastava u učionici, sa svojim drugarima.

Na tvrdnju da ih roditelji podstiču da rade i prate nastavu i kontrolišu njihov rad pozitivno je odgovorilo oko 90% učenika. Na pitanje koliko vremena im je potrebno dnevno za ispunjavanje zadataka na daljinu trećina je odgovorila da je to od jednog do dva sata, manje od jednog sata, od dva do tri i od tri do četiri sata po oko 15%, dok je petini bilo potrebno četiri i više sati. Kao probleme i teškoće u praćenju nastave na daljinu najviše njih označilo je što nema direktnog, živog kontakta sa nastavnikom, dok su navedeni i tehnički problemi sa internetom, previše gradiva, ometanje ukućana i drugo. Ipak, dve trećine anketriranih učenika misli da će usvojiti sadržaje isto onako kao i kada je bila nastava u školi. Kako su i u redovnim uslovima sadržaji usmereni ka samostalnom ili timskom projektnom radu i delom komunikaciju sa nastavnikom putem interneta, ovaj način rada ne samo da im je bio blizak od ranije, već je pružao i niz pogodnosti”, kaže njihov nastavnik Dejan Kreculj.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.