Izvor: 025info.rs, 08.Feb.2018, 10:25   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Sistem 48 sati ponovo radi - brže i efikasnije rešavanje komunalnih problema

Opština Kula ponovo pruža usluge sistema 48, putem kojeg se komunalni problemi građana brže i efikasnije rešavaju. Sistem nije funkcionisao tokom prethodnog meseca zbog tehničkih problema i unapređenja aplikacije. Sistem 48 sati omogućava građanima lakšu prijavu komunalnih problema, efikasnije rešavanje zahteva i dobijanje odgovora o statusu problema u roku od 48 sati.   Građanima je dovoljan samo jedan telefonski poziv, mail ili SMS, a odgovor o rešavanju njihovog problema službe javnih preduzeća ili opštinskih odeljenja moraju da daju najkasnije u roku od 48 sati, a isti se objavljuje na zvaničnom sajtu opštine Kula www.kula.rs.   Građani komunalni problem mogu prijaviti u Uslužnom centru, na telefon 725-666, putem SMS poruke na telefonski broj 066/33-66-99.   Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini Sistem 48 omogućava rešavanje problema i zahteva građana, raspolaganje sredstvima na nov, moderan i funkcionalan način zasnovan isključivo na tehničkim podacima...

Nastavak na 025info.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta 025info.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta 025info.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.