Izvor: 025info.rs, 13.Dec.2018, 09:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Novi šalter lokalne poreske administracije u Somboru počinje sa radom u ponedeljak

Gradska uprava grada Sombora u okviru Gradskog uslužnog centra (prijemna kancelarija i pisarnica), šalter 2. i 3., vrši prijem podnetih prijava, zahteva, žalbi i drugih podnesaka, kao i izdavanja poreskih uverenja iz nadležnosti Odeljenja lokalne poreske administracije. Počev od ponedeljka, 17. decembra 2018. godine, na istim šalterima dežuraće i službeno lice Odeljenja lokalne poreske administracije koje će u toku radnog vremena pružati sve potrebne informacije poreskim obveznicima. Na ovaj način biće omogućeno da građani, na jednom mestu, u okviru šaltera 2. i 3. Gradskog uslužnog centra u zgradi Županije, brže i lakše dobiju sve potrebne informacije i ostvare svoja prava iz nadležnosti Lokalne poreske administracije Gradske uprave grada Sombora.   Ovako organizovan način rada je samo jedan u nizu koraka koje Gradska uprava grada Sombora preduzima u  cilju unapređenja primene principa dobre uprave na lokalnom nivou – efikasnost i dostupnost usluga lokalne samouprave.   Izvor:...

Nastavak na 025info.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta 025info.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta 025info.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.