
Izvor: 025info.rs, 18.Feb.2020, 13:57 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lidl uvodi online ispitivanje stavova potrošača
Potrošači Lidla Srbija od 13. februara imaju mogućnost da, putem online upitnika, izraze svoje mišljenje o nedavno obavljenoj kupovini u bilo kojoj prodavnici u Srbiji. Na ovaj način, dobijaju mogućnost dodatne direktne komunikacije sa Lidlom, ali i učestvovanja u nagradnom konkursu Tvoje mišljenje vredi u kome čak 10 potrošača mesečno može da osvoji vaučer za kupovinu. Lidl je zainteresovan da čuje i uvaži želje i sugestije svojih potrošača, pa će uvođenje ovog online upitnika dugoročno uticati na dodatno povećanje njihovog zadovoljstva. Potrošači sada mogu brzo i direktno da daju odgovore na pitanja koja se odnose na određenu prodavnicu – npr. o zadovoljstvu kupovinom, brzinom kasiranja, ljubaznosti zaposlenih, čistoći i svežini proizvoda. -Mišljenje naših potrošača nam je najvažnija smernica u poslovanju. Komunikaciju sa njima, osim u samoj prodavnici, ostvarujemo zahvaljujući našoj službi za potrošače i putem društvenih mreža, a ovaj novi, uvek i lako dostupan upitnik, doprineće...