Izvor: Radio Dunav, 08.Jun.2020, 15:09

У ЈУЛУ УПИС У СРЕДЊЕ ШКОЛЕ У АПАТИНУ – ЗА ГИМНАЗИЈУ 60, А ЗА СТРУЧНИ СМЕР 30 МЕСТА

Месеци јун и јул посвећени су завршетку школовања за ученике осмих разреда и бризи шта и где се уписати када је средњошколско образовање у питању. Влада АП Војводине и Министарство просвете, 13. марта ове године донела је одлуку о спајању две апатинске школе, Гимназије „Никола >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Dunav << Тесла“ и Средње грађевинске и дрвопрерађивачке стручне школе, у једну. Школа сада носи назив Гимназија и стручна школа „Никола Тесла“. Обједињена школа ће наставити са радом као и до сада, разлика је у растерећењу администрације и једном руководству. Упис ученика почеће чим Министарство достави тачне датуме, а планом и програмом у Гимназију ће се моћи уписати 60, а у стручну школу 30 ученика.
-И ове године су све основне школе извршиле попуњавање листе жеља ученика завршних разреда. На основу досадашњег искуства тражили смо одобрење за упис ученика у два одељења гимназије општег типа, односно, за 60 ученика. У области шумарства и обраде дрвета, смер техничар за обликовање намештаја и ентеријера, тражили смо једно одељење, односно, 30 ученика. Досадашње искуство показало је да су то веома атрактивна занимања за које се занима велик број ученика, каже Милан Дражић, директор Гимназије и стручне школе.
Он је додао да је пред ученицима завршних разреда основне школе дилема шта уписати, али његово досадашње искуство показује да Гимназија и стручна школа „Никола Тесла“ ученицима нуди квалитетно образовање са исто таквим наставним кадром.
-Ученици наше школе постижу одличне разултате од окружних до републичких такмичења. Сваке године неко из наше школе буде међу тру ученика на републичким такмичењима. И ученици који похађају смер техничар за обликовање намештаја и ентеријера редовно на свим такмичењима стручних школа постижу одличне резултате. Много боље него школе које имају по шест одељења струке, каже Дражић.
Школа је у последњих пет година уложила велика средства за обнову и побољшање услова рада, као и за осавремењавање наставе.
-Наша школа се налази у центру града, безбедна је и покривена видео надзором. Преко 14 милиона динара уложено је само у спортске објекте. Обнављамо кабинете. Ове године смо учествовали на свим конкурсима које организује Покрајински секретаријат за образовање и Министарство просвете и већ могу најавити да смо добили средства за реконструкцију паркета у фискултурној сали, као и средства за опремање кабинета, ликовну колонију и позоришни фестивал. Очекујемо још средства за замену расвете. Грађани се свакодневно могу уверити како школа узгледа. Уређен је и простор око школе као и спортски терени, рекао је директор.
Најбоља препорука за упис апатинске средње школе су успеси претходних генерација. Дражић је поносно истакао да су апатински гимназијалци на медицинско, електротехничком или машинском факултету боље рангирани од ученика који су завршили стручне школе.
-Уписом Гимназије и њеним завршетком ученици стичу четворогодишње средње образовање. Гимназија је школа која припрема ђаке за избор занимања. Не само то, гимназијалци се боље сналазе и када се не одлуче за даље школовање већ почну да раде. И за стручну школу постоји велико интересовање јер су се последњих година у нашој општини отвориле три фабрике за израду намештаја и неколико мањих радионица и ученици лако долазе до посла, каже Милан Дражић.
Тачан датум почетка уписа биће објављен у свим основним и средњим школама Србије, као и у медијима.
The post У ЈУЛУ УПИС У СРЕДЊЕ ШКОЛЕ У АПАТИНУ – ЗА ГИМНАЗИЈУ 60, А ЗА СТРУЧНИ СМЕР 30 МЕСТА appeared first on Radio Dunav.

Nastavak na Radio Dunav...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Dunav. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Dunav. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.