Izvor: Kamatica.com, 19.Maj.2025, 00:00

Zašto brend ne sme da ćuti?

U vremenima krize, kada su resursi ograničeni, mnoge kompanije u regionu instinktivno posežu za rezanjem marketing budžeta, verujući da time prave racionalan poslovni potez. Ipak, praksa i relevantna istraživanja pokazuju upravo suprotno – da ovakve odluke često vode ka dugoročnim gubicima i ozbiljnom narušavanju tržišne pozicije...

Nastavak na Kamatica.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kamatica.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kamatica.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.