Izvor: Danas, 22.Okt.2015, 22:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Formirana komisija za efikasniji rad inspekcijskih službi

U Starom dvoru juče je formirana Komisija za koordinaciju inspekcijskog nadzora nad poslovoma iz izvorne nadležnosti Grada Beograda, sa zadatakom da koordinira rad svih inspekcija u prestonici, kako bi se povećala njihova efikasnost, delotvornije vršio nadzor i omogućio veći komunalni red.

Na sastanku komisije usvojen je Poslovnik o radu i definisani su kriterijumi za donošenje akcionog plana. * Ovo je prvi put da >> Pročitaj celu vest na sajtu Danas << se formira telo za uspostavljanje potpune koordinacije rada pojedinih inspekcija, što će omogućiti veću efikasnost njihovog rada i bolju i efikasniju kontrolu na terenu. Ovo je posebno važno zbog suzbijanja nelegalne gradnje i poboljšanja komunalnog reda u Beogradu. Uključene su i inspekcije koje nisu izvorne, a kojima su povereni poslovi Grada, kao što su građevinska, prosvetna, urbanistička, inspekcija za zaštitnu životne sredine i druge – istakao je gradonačelnik Beograda i predsednika Komisije Siniša Mali. On je dodao da je formiranje komisije jedinstvena šansa da se suzbije siva ekonomija i da rad inspekcija bude predvidiv i dostupan javnosti. U rad komisije će se, kroz timove i radne grupe, pored inspekcije, uključiti i Komunalna policija, javna preduzeća, komora, udruženja i druge organizacije čiji je rad povezan sa sistemom inspekcijskog nadzora u gradu.

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.