Izvor: B92, 03.Sep.2009, 17:45

Tužba otpuštenih novinara "Borbe"

Beograd -- Otpušteni novinari lista "Borba" podneli su tužbu protiv tog dnevnog lista i njegovog vlasnika Ivana Radovanovića Prvom opštinskom sudu u Beogradu.

Kako je saopštilo Udruženje novinara Srbije, otkaz je 3. jula dobilo 17 novinara "Borbe" koji su Prvom opštinskom sudu podneli tužbu sa zahtevom da otkazi budu poništeni i da im bude isplaćeno šest zaostalih zarada.

Proglašeni smo tehnološkim viškom, a nije bilo nikakve nove sistematizacije radnih >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << mesta, navela je novinarka Marijana Milenković, jedna od otpuštenih.

Reagovanje Radovanovića

Vlasnik "Borbe” Ivan Radovanović, reagujući na saopštenje UNS-a, izjavio je da pretpostavlja da predsednica tog udruženja, dok je bila glavni i odgovorni urednik "Politike”, nije nikoga otpustila, niti dozvolila da neko ode iz novina.

"Zato valjda i ima pravo da se njena organizacija sada oglašava povodom toga da li ja, u svojim privatnim novinama, mogu nekoga da otpuštam ili ne otpuštam”, rekao je Radovanović u izjavi FoNetu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.