Takmičenje u studiji slučaja održano na FON-u

Izvor: RTS, 20.Mar.2017, 23:21   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Takmičenje u studiji slučaja održano na FON-u

Studentska organizacija "ESTIEM El-Dži Beograd" uspešno je organizovala jedanaesti "Kejs stadi šou", koji se održao od 3. do 11. marta na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije.
"Kejs stadi šou" (Case Study Show) manifestacija je edukativno-takmičarskog karaktera. Ona pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima Beogradskog univerziteta da rešavanjem realnog poslovnog >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << problema nekog od partnera projekta svoje teorijsko znanje primene u praksi, navodi se u saopštenju organizatora.

Nakon svečanog otvaranja, održana su predavanja u okviru "Kejs akademije" na Fakultetu organizacionih nauka. Predavanja su imala za cilj da na što bolji način pripreme učesnike za takmičarski deo.
Predstavljena su i rešenja studija slučaja, u okviru "biznis kejsa". Studije slučaja su zadale kompanije učesnice.
Poslednjeg dana projekta u Narodnoj banci Srbije održan je "spid dejting", tokom kojeg su studenti imali priliku da se u formi kratkog intervjua predstave kompanijama, sa vremenskim ograničenjem od sedam minuta.
Na svečanom zatvaranju su proglašeni pobednici među timovima koji su učestvovali na "biznis kejsu".
Kompanija "Deleze Srbija" je takmičarima dala zadatak da definišu asortiman koji bi činio paket "Superdoručak", da izvrše njegovo pozicioniranje i komunikaciju sa potrošačima na mestu prodaje. Tim koji će postati deo kompanije jčine Nevena Đokić, Milica Marković, Dina Igić i David Antonijević.
Predstavnici kompanije "Henkel "su želeli da čuju inovativne ideje takmičara u vezi sa lansiranjem nove kategorije proizvoda na tržište. Pobednički tim čine Rajka Kovačević, Jelena Petrić, Milica Đukić i Jovan Bojović.
U okviru studije slučaja kompanije "Mocart bet", takmičari su imali priliku da pokažu svoje analitičke sposobnosti i usmere ih ka praćenju aktivnosti lojalnih članova, ali i da osmisle način na koji će privući nove korisnike. Tim koji je imao najbolje rešenje čine Katarina Đorđević, Valentina Medoš, Marko Knežević i Aleksa Denčić.
Zadatak kompanije "Vip mobajl" je bio da se osmisli nešto što bi impresioniralo korisnike povodom desetogodišnjice kompanije. Tim koji je imao najbolju ideju čine Tijana Sekulović, Marija Zafirović, Milorad Bakić i Stefan Mijajlović.
Kompanija "Roš" je takmičarima zadala zadatak da pronađu način za podizanje svesti javnosti o prisutnosti i potrebi preventivnog lečenja nekih od najtežih bolesti. Pobednički tim je čine Dunja Kaluđerović, Milica Stanojević, Sara Milovanović i Igor Stošić.

Nastavak na RTS...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.