[RECENZIJA] Jedino što valja u američkoj seriji „SEAL team“ su Beograd i MUP-ovi helikopteri

Izvor: TangoSix.rs, 15.Okt.2019, 08:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Grad Beograd i njegovi vazduhoplovni kapaciteti igraju glavne i najkvalitetnije uloge u prve dve epizode američke serije „SEAL team“. Domaćoj i aero-naklonjenoj publici svakako će biti interesantno da vidi Helikoptersku jedinicu MUP-a Srbije u filmskoj akciji uz nekoliko komičnih zapleta i pucanju po Beogradu.
CBS-ova kreacija koja opisuje avanture američkih „Foka“ je očigledno ušla u svoju treću sezonu. Verovatno sa razlogom ali da odmah dam ton & ljuti >> Pročitaj celu vest na sajtu TangoSix.rs << sud – serija je bezveze. Ne gubite vreme. Ne gubite vreme na neku vrstu vrhunske B produkcije koja u sebi ima više drame i egzistencijalne filosofije teškog hleba specijalnog nego atraktivnog rokanja i dizanja stvari u vazduh. Ukoliko želite da vas neko nadraži kvalitetnim pucanjem uz upotrebu helikoptera a da je uz to platio vrhunske urban combat konsultante preporučujem Sicario (oba dela).
Srpki pilot Ray Ban, američki kvazi-specijalac Randolph (ili Police) Produkcija serije je pre nekoliko dana na društvene mreže izbacila interesantan „behind the scenes“ sadržaj iz kojeg možete naslutiti količinu i intenzitet beogradske akcije uz objašnjenje da su (kako to biva u modernoj filmskoj industriji) lokalni filmski (sub-sub-subcontraktovani) radnici izneli većinu posla. Glavnog antagonistu u jednoj od epizoda igra Nikola Kojo uz nekoliko manje poznatih domaćih glumaca.

Produkcija je osim poštenog plaćanja svega iznajmljenog i angažovanog saradnju sa državom Srbijom obezbedila i sa nekoliko suptilno pozitivnih detalja u scenariju. Kosovo je naravno srpska provincija („..and a hotbed of terrorist activity“), pljeskavice, žene i rakija su vrh a verovatno po prvi put od 90-tih na malim ekranima TV prijemnika američke i srpske službe bezbednosti zajedno jure random teroriste. Da, u „SEAL teamu“ smo dobri momci.
Poletanje u noćnu misiju desanta na Novi Beograd Prva epizoda počinje sa odlično snimljenom jurnjavom kolima kroz Beograd. Akcija se završava „onesposobljavanjem“ metinih kola jednim metkom iz Gazele u lebdenju. Osim u serijama, filmovima i prikazima Vojske Srbije i MUP-a za javnost, nišanjenje i precizno pucanje snajperom iz Gazele je, naravno, prilično besmisleno.

Avijacija Kako Tango Six saznaje, Helikopterska jedinica MUP-a Srbije iznajmila je amerikancima oko 20 sati letenja na dva helikoptera. U pitanju su adekvatno maskirane mašine koje su pre koju deceniju videle mnogo ozbiljniju akciju sa specijalnim snagama i teroristima – Gazela YU-HFF i Bell 212 YU-HCA.
Fejk i pravi specijalci u istom kadru. Pomoć Vojske Srbije producentima / Foto: CBS Druga pažnje vredna vazduhoplovna uloga pripala je kompaniji Jat Tehnika koja je rentala svoje hangare i platformu na kojoj je snimljeno presretanje starije Cessne Citation koja nije na srpskom registru.
Hangar Jat Tehnike nikada nije izgledao ovoliko cool? / Foto: CBS „Ostavite sve kako jeste“. Epizodno pojavljivanje Er Srbije „Poletanje“ Cessne ispred hangara Jat Tehnike Treća sekvenca upotrebe policijskih helikoptera odvija se noću kada „Foke“ desantiraju na jednu od najviših zgrada u šezdeset i nekom novobeogradskom bloku. Jedino će beograđani primetiti da tu zgradu u nekom trenutku počinje da glumi zgrada BIGZ-a na kojoj se u tami dešava fast-rope desant iz 212-ce praćen adekvatnom makljažom i eksplozijama.
BIGZ ima jednostavniji vertikalni pristup nego zgrada na Novom Beogradu / Foto: CBS Sve u svemu, ukoliko premotate sve delove gde se ne puca, gde se ne vidi Beograd i gde se ne leti, veoma interesantne prve dve epizode treće sezone serije „SEAL team“.

The post [RECENZIJA] Jedino što valja u američkoj seriji „SEAL team“ su Beograd i MUP-ovi helikopteri appeared first on Tango Six.

Nastavak na TangoSix.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TangoSix.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TangoSix.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.