Izvor: RTS, 22.Apr.2021, 18:32

Poverenica: Reklamna kampanja Privredne komore Srbije uvredljiva i seksistička

Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković kaže da je reklamna kampanja Privredne komore Srbije, kojom se promovišu domaći proizvodi, uvredljiva i seksistička.
Brankica Janković ocenjuje da ponovo "originalnost i kreativnost" svode žene na objekat, a koje se nikako ne mogu dovesti u vezu sa proizvodima koji su prikazani, već predstavljaju i vređanje dostojanstva svih žena.

"Nije potrebno biti stručan za rodnu ravnopravnost >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << da bi se razumelo kako ovakvi sadržaji podržavaju i podstiču rodne stereotipe. Nije potrebna stručnost ni da bi se razumelo da se konkretnom reklamom šalje i neprimerena poruka o tome šta su pravi brendovi i proizvodi Srbije", istaknuto je u saopštenju.
Poverenica je još jednom pozvala sve kompanije i marketinške agencije da poštuju propise i uzdrže se od kreiranja sadržaja koji podstiču i produbljuju stereotipe.
"Mogu se napraviti vrlo kreativne reklame koje promovišu izuzetne proizvode naše države, ali bez prikazivanja žene kao erotizovanog objekta, već uz poštovanje ravnopravnosti i upravo velike uloge žena u proizvodnji domaćih proizvoda", poručila je Jankovićeva.

Nastavak na RTS...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.