Montenegro Airlines demantuje medije: Pravimo novu strategiju poslovanja, tumačenje našeg poslovanja zlonamerno

Izvor: TangoSix.rs, 06.Sep.2019, 09:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Montenegro Airlines demantuje medije: Pravimo novu strategiju poslovanja, tumačenje našeg poslovanja zlonamerno

Za prethodnih osam meseci crnogorski nacionalni avio-prevoznik prevezao je 466.500  putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 11.382 putnika više nego za isti period prethodne godine – saopštili su iz Montenegro Airlinesa.
– Najveći porast zabilježen je u redovnom saobraćaju, gdje je broj putnika bio 92.787, što je za 4.26% više nego u istom mjesecu prošle godine.
Crnogorska nacionalna avio-kompanija, Montenegro Airlines, dosadašnjim komercijalnim pokazateljima >> Pročitaj celu vest na sajtu TangoSix.rs << za osam mjeseci 2019. godine premašuje prošlogodišnje rekordne rezultate. Tokom ljetnje sezone letimo ka 30 redovnih i čarter destinacija, u 15 država, u konkurenciji od preko 50 inostranih avio-kompanija. I pored izražene konkurencije, naš udeo zimi je na crnogorskim aerodromima preko 30% a ljeti oko 25% ukupnog prometa. – stoji u saopštenju
Damantij pojedinim medijima – Kroz svoje komercijalne i poslovne rezultate Montenegro Airlines najbolje demantuje negativne i zlonamjerne informacije koje pojedini mediji plasiraju u vezi sa poslovanjem ove kompanije, i to na način koji više liči na lobistički nastup u cilju gašenja crnogorskog avio-prevoznika nego objektivnog informisanja javnosti.
Za 25 godina od svog osnivanja, prevezli smo 9,5 miliona putnika. Od januara 2017. godine do danas, crnogorska nacionalna avio-kompanija je prevezla blizu 1,7 miliona putnika. Direktni i indirektni efekti našeg poslovanja na crnogorsku turističku i ukupnu  privredu, samo u posljednje dvije i po godine iznose preko pola milijarde eura.
I dok je evidentno da postoje problemi u vezi naslijeđenih dugova, što je pitanje koje se rješava na relaciji sa resornim ministarstvima, tekuće poslovanje je i pored velikih tržišnih izazova stabilizovano. Ostvaruju se odlični poslovni rezultati i završava inovirana komercijalna strategija, koja bi trebalo da definiše pravce razvoja u narednih 3-5 godina po pitanju destinacija i strukture flote. Na taj način će biti ostvareni bolji poslovni rezultati, i što je najvažnije, veći broj putnika i turista iz različitih djelova Evrope i svijeta će posjetiti Crnu Goru. – stoji u saopštenju crnogorske nacionalne avio-kompanije.

The post Montenegro Airlines demantuje medije: Pravimo novu strategiju poslovanja, tumačenje našeg poslovanja zlonamerno appeared first on Tango Six.

Nastavak na TangoSix.rs...






Povezane vesti

Prikupljeno više od pet milijardi KM prihoda

Izvor: Capital.ba, 06.Sep.2019

BANJALUKA, Uprava za indirektno oporezivanje /UIO/ BiH za osam mjeseci prikupila je 5,259 milijardi KM prihoda od indirektnih poreza, ili više za 309 miliona KM nego za isti period prošle godine, saopšteno je iz UIO. Nakon vraćanja PDV-a poreskim obveznicima od 992 miliona KM, neto prikupljeni prihodi...

Nastavak na Capital.ba...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TangoSix.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TangoSix.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.