Kampanja Austrije da turisti manje prave selfije, a više uživaju u razgledanju

Izvor: NovaEnergija.net, 02.Dec.2018, 12:32   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kampanja Austrije da turisti manje prave selfije, a više uživaju u razgledanju

Prestonica Austrije pokrenula je kampanju koja ima za cilj da podstakne turiste da više uživaju u gradu, a manje prave selfije.
Poruka kampanje “Unhashtag Vienna” je “See Vienna, not #Vienna. Enjoy the city behind you pics”.
Turistička organizacija Beča navodi da se ne radi o kampanji koja je protiv društvenih mreža već da je poenta da posetioci prestanu da svoje putno iskustvo vezuju isključivo za njih i da na trenutak zaista uživaju u gradu, kao i da prestanu >> Pročitaj celu vest na sajtu NovaEnergija.net << da slikaju mnoštvo selfija pod pritiskom da li su savršeno ispali dok im umetnost i lepote ovog grada promiču.
Kampanji se pridružila i galerija Belvedere, koja je na tri dana preko najpoznatije slike Klimtovog “Poljupca” stavila crveni haštag kojim apeluje na posetioce da ne mora svaka slika da završi na mrežama.
Takođe, po dolasku na bečki aerodrom posetioce će dočekati slogan “Welcome to Vienna. Not #Vienna”.
Izvor: B92
Foto: Pexels

Nastavak na NovaEnergija.net...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NovaEnergija.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NovaEnergija.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.