Izvor: TangoSix.rs, 26.Avg.2015, 16:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Er Srbija omogućila podnošenje reklamacija interaktivno umesto e-maila

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) uvela je novu uslugu kojom će putnici moći da daleko brže podnose svoje reklamacije, ali i ostavljaju komentare i daju sugestije.
Na sajt Er Srbije u delu za podršku gostima, putnici mogu direktno da popune odštetne zahteve. Postupak je interaktivan, a celokupni proces automatizovan.
Komunikacija sa korisnicima dodatno je skraćena i ubrzana uvođenjem automatskih poruka koje se generišu nakon registrovanja reklamacije, kod njenog rešavanja >> Pročitaj celu vest na sajtu TangoSix.rs << – prihvatanjem ili odbijanjem i kod obaveštavanja o uplati iznosa odštete na račun putnika.
Navedena inovacija predstavlja unapređenje u odnosu na dosadašnju praksu, kada je podnošenje reklamacija prevashodno obavljano putem elektronske pošte.
Procedura je sada racionalizovana, pa se očekuje da će i postupak rešavanja reklamacija, zaključno sa uplatom odštetnog iznosa na bankovni račun korisnika, biti brži, poručuju iz kompanije Er Srbija.
Korisnici usluga Er Srbije koji nemaju pristup internetu moći će, kao i do sad, da podnose svoje reklamacije, komentare i pohvale na prodajnim mestima Er Srbije ili poštom.
The post Er Srbija omogućila podnošenje reklamacija interaktivno umesto e-maila appeared first on Tango Six.

Nastavak na TangoSix.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TangoSix.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TangoSix.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.