5 načina na koje osnivači mogu privući ‘angel’ kapital

Izvor: NovaEnergija.net, 20.Jun.2016, 14:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

5 načina na koje osnivači mogu privući ‘angel’ kapital

Rane faze ulaganja predstavljaju ekosistem koji je dosta kompleksan.
Vrlo je bitno da osnivači prepoznaju razlike u izvorima finansiranja kako bi do kraja iskoristili i kapitalizovali svoje ideje.
Angel investitori su pojedinci sa visokom neto vrednošću koji zajedno sa drugim iskusnim investitorima pokušavaju da podele svoje resurse i da umanje rizik. Oni nude kapital, veze i iskustvo, a ovo su neki od načina na koje možete da ih privučete:
Postavite >> Pročitaj celu vest na sajtu NovaEnergija.net << osnove na pravi način
Angel investitori su, pre svega, ljudi koji traže inspirativne osnivače koji mogu mnogo više od pukog pričanja o svojoj ideji i koji, takođe, mogu dovesti svoj tim u okruženje zdravog rizika.
Veliki biznisi su rezultat strategije i egzekucije. Odvojite vreme na planiranje, jer je previše startup-ova koji, uprkos odličnom pitch-u, ne dobiju novac zbog nedostatka ozbiljnog plana.
Upoznajte publiku kojoj se obraćate
Saznajte koja grupa angel investitora je usmerena na ideje poput vaše. To može značiti da morate otići u drugi grad ili državu. Ta grupa ljudi obično ulaže u jedan ili nekoliko sektora, što znači da startap mora poznavati dinamiku industrije u kojoj se nalazi kao i ključne parametre i resurse koji su mu potrebni. Preduzetnici koji svoje poslovanje baziraju na podacima, znaju kako da se istaknu.
Pružite mogućnost investitorima da dodaju vrednost
Angel investiranje se dosta razlikuje od agresivnog investiranja. Ovi investitori žele da dodaju vrednost i traže racionalnu preraspodelu. Mogu uzeti učešća u upravnom odboru, kao konsultanti ili pomagati prilikom umrežavanja i mentorstva. Jako su korisni prilikom odlučivanja o ključnim strategijskim tačkama kao i o odlukama vezanim za dodatna investiranja.
Budite spremni na dogovor
Investitorima se svideo vaš pitch i šta sad?
Timovi su generalno nepripremljeni za fazu u kojoj se raspravlja o konkurenciji, produktu, ceni, biznis i finansijskom modelu, regulatornim i zakonskim okvirima… Nakon pitch-a, investitori obično imaju dva do tri sastanka između sebe kako bi prošli kroz osnovne elemente ‘za’ i ‘protiv’ nakon čega dolazi faza dogovaranja sa startapom.
Odličan pitch nije dovoljan da pređete u narednu fazu, pa treba voditi računa i o ostalim elementima koji su bitni za investitore.
Budite realni
Realnost je da na svakih 10 investicija, više od polovine startapa ne uspe, a tek jedan do dva dobiju ozbiljan povraćaj sredstava.
Angel investitori su iskusni u toj investicionoj lutriji što značajno utiče na njihove odluke.
U svakom slučaju, ovaj tip investitora daje krila osnivačima i ima veliki značaj u kvalitetu i učinku startapa.
Izvor: startupsmart.com.au
Foto: pixabay.com

 

Nastavak na NovaEnergija.net...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NovaEnergija.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NovaEnergija.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.