Smak sveta pa - MT:S Noć reklamoždera No.13

Izvor: NaDlanu.com, 13.Dec.2012, 17:20   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Smak sveta pa - "MT:S Noć reklamoždera" No.13

Trinaesta "mt:s Noć reklamoždera" biće održana 22. decembra (20.30) u Sava centru a portal Nadlanu.com je, kao i prethodnih godina, medijski sponzor ove manifestacije.

Cifre kažu ovako: 289 reklama, 50 zemalja, više od pet sati programa, iliti - uobičajen "EPP maraton" sa najboljim ovogodišnjim sadržajem iz čuvene reklamoteke Žan Mari Bursikoa, plus propratni sadržaji koji, iz godine u godinu, ovaj spektakl obogaćuju. Ulaznice koštaju 700 dinara, mogu se nabaviti na blagajnama Sava centra, Doma omladine, Doma sindikata, info pultu TC "Ušče", kao i preko Eventima i Ticketlinea. Ni ovoga puta, naravno, neće izostati izbor za najbolju domaću reklamu, a u konkurenciji je sledećih 10: SBB - "Prosto k'o pasulj"MTS - "Novak i prijatelji"DIS - "Kupuj domaće u domaćoj trgovini"GRAND KAFA - "Šoljice"IDEA - "Kad imaš ideu imaš sve"SPORTINGBET.RS - "Neodoljiva ponuda"KNJAZ MILOŠ - "Voda koju voliš"SCHWEPPES - "Boss"B92 - "Siti i vitki"IMLEK: "Moja kravica uz mene svaki dan" Prošlogodipnji pobednik je reklama "Državna lutrija Srbije - Sastanak sa srećom". Direktor "Trident media" grupe, u okviru koje je portal Nadlanu.com, Uroš Ignjačević (na slici prvi sleva), istakao je da mu je čast što ponovo promoviše glasanje putem našeg portala i Radija 3. Centralna tema ove godine je "Midnight Madness". U pitanju je svetska košarkaška atrakcija koja dolazi u Srbiju. U pitanju je miks košarke, uličnog basketa, muzike i, kako kažu, jedinstvena prilika za košarkaše da se pokažu i na terenu i van njega, uživajući u sjajnoj atmosferi i izazovu nadmetanja. "MM" program je nastao 1999, kako bi pripomogao suzbijanju kriminala u Zapadnom Londonu, sada povezuje preko 5.000 igrača koji se takmiče na turnirima a postoji i regionalna kancelarija u Beogradu, u hali "Pionir". Promoteri MM šoua su do sada bili najbolji svetski košarkaši Majkl Džordan, Skoti Pipen, Lebron Džejms, Kobe Brajant, kao i MTV zvezde Kris Braun i Basta Rajms. Na početku večeri biće uručeno nekoliko prestižnih priznanja od kojih je najznačajnije "Brend Srbija", nagrada za promociju naše zemlje u svetu koju će, i ove godine, uručiti generalni pokrovitelj, kompanija MT:S. "Grand Slam" nagrada za izuzetan doprinos u razvoju srpskog i regionalnog advertajzinga, pripašće gospodinu Srđanu Šaperu. Organizatori su, uz osmeh, dodali da se trinaesta "MT:S Noć reklamoždera" dešava "posle smaka sveta", odnosno, u danu kada počinje nešto novo.

Nastavak na NaDlanu.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

"Siti i vitki" u izboru za naj reklamu!

Izvor: B92, 13.Dec.2012

Promotivni spot za emisiju "Siti i vitki" koja se emituje nedeljom u 17 sati na TV B92 nalazi se u izboru za najpopularniju domaću reklamu u 2012. godini u okviru Noći reklamoždera koja se, po trinaesti put, održava 22. decembra u Sava centru...Glasajte za B92 reklamu na stranici Noći reklamoždera!..Program...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NaDlanu.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NaDlanu.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.