Uticaj korona virusa na konzumaciju medija u regionu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Apr.2020, 12:35

Uticaj korona virusa na konzumaciju medija u regionu

Interesantno je da je skok tokom prajm tajma prilično skroman, ali se gledanost tokom dana značajno povećala. Kako bi ublažili stres i dosadu, ljudi takođe u većoj meri gledaju video formate, igraju igrice i više vremena provodena društvenim medijima nego inače.

Agencija Polaris vam otkriva koje su promene do sada zabeležene na tržištima regiona kada je u pitanju gledanost televizije:

• Tokom policijskog časa, TV gledanost na Total Populaciji se povećala za 40% >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u odnosu na isti period prošle godine

• Najveći skok beleži se na najmlađim ciljnim grupama (od 4 do 17 godina i od 18 do 24 godine). Kanali koji intenzivnije pokrivaju teme vezane za trenutnu situaciju imaju najveći skok u rejtinzima RTS – 67%, Pink – 40% i RTS kablovski kanali koji emituju časove za školarce (+331%)

• Ukupna gledanost u Bugarskoj se povećala za trećinu u odnosu na isti period 2019

• Najveći rast gledanosti zabeležen je na uzrasnoj grupi mladih od 18 do 24 godine (61%)

• Oba glavna nacionalna kanala imaju veće rejtinge u odnosu na prošlu godinu – bTV (38%) i Nova (32%)

• Ukupnom rastu gledanosti u BiH od 38%, sigurno je doprinelo uvođenje policijskog časa i sve striktnije zabrane kretanja za određene segmente populacije

• TV kanali koji su najbrže i najekspeditivnije reagovali na novonastalu situaciju sa aspekta prilagođavanja svojih programskih sadržaja, ostvaruju najbolji i najveći rast gledanosti – BHT, Hayat, Pink BH i RTRS

• Ukupna TV gledanost na Total populaciji u Hrvatskoj porasla je za 35%. Najveći skok u ukupnoj gledanosti beleži se kod uzrasta od 18 do 44 god, slede ih najmlađi 4-17 godina.

• Najveći skok beleže kanali javnog servisa HTV Grupe od čak +66%, tome najviše doprinosi HTV3 kanal (+2,888%) zbog emitovanja nastave od 1. do 4. razreda.

• Vodeći kanal na tržištu Nova TV beleži rast od samo 8% u ovom periodu u odnosu na glavne konkurente RTL (34%) i HTV1 (32%). Od ostalih kanala sa informativnim programom koji dnevno prate situaciju, najveći porast ima kablovski N1 kanal sa porastom od 181% na Total populaciji

Agenciju Polaris, novu agenciju I&F Grupe specijalizovanu za data analytics, business consulting i tržišne predikcije, vodi Katarina Kostić, a za sve dodatne informacije možete se javiti na hello@polaris-see.com.
Pogledaj vesti o: Coronavirus

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.