[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] FRIDAY FINALLY: „Da skratimo. Stihl.“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Mar.2024, 12:01

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] FRIDAY FINALLY: „Da skratimo. Stihl.“

IDEJA I NJENI EFEKTI. Period korona virusa između ostalog biće upamćen i po tome što je većina pronašla novi hobi koji će im zaokupiti pažnju. Kako su ljudi bili više vezani za svoj dom, kreativnost su dokazivali u kućnim poslovima.
Uređenje dvorišta postalo je atraktivna preokupacija za koju su konačno imali slobodnog vremena.
Kampanja „Da skratimo. Stihl.“ nastala je u vreme normalizacije života, sa namerom da se motivišu ljudi da stečene navike nastave da neguju, te da i u post-covid periodu vode računa o svom dvorištu.
Na tržištu koje je saturirano private label i konkurentskim brendovima,...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.